blog rowerowy

informacje

baton rowerowy bikestats.pl

Znajomi

wszyscy znajomi(95)

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Wpisy archiwalne w miesiącu

Luty, 2016

Dystans całkowity:1178.20 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:51:04
Średnia prędkość:23.07 km/h
Maksymalna prędkość:75.00 km/h
Suma podjazdów:1908 m
Suma kalorii:5683 kcal
Liczba aktywności:26
Średnio na aktywność:45.32 km i 1h 57m
Więcej statystyk

Bajo, luty

Poniedziałek, 29 lutego 2016
Km: 8.35 Km teren: 0.00 Czas: 00:28 km/h: 17.89
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Custom 2.0 Essential Aktywność: Jazda na rowerze
Ostatni dziyń lutego zawsze napawo mega optymizmym - kończy se najgorszy czas dlo rowerowanio, od samego października. Bez żodnyj spiny, pobiłech rekord w tymże miesioncu, zaledwie o 50km hehe zawsze coś.

UltimateRelaxx

Niedziela, 28 lutego 2016
Km: 47.44 Km teren: 0.00 Czas: 02:52 km/h: 16.55
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: XC Custom Evolution Aktywność: Jazda na rowerze
Dzisio dookoła zalywu i dalsze zabawy z świecidełkiym. Jak aku je na wyczerpaniu, to se nie wyłonczo jak prox, yno stopniowo redukuje moc świecynio. Yno je jedyn problym - w tym giancie nie umia uchwytu dopasować do kierownicy - za szeroko przi mostku, a przi manetkach one same zawodzajom... to co je na foto - zbyt blisko świyci. Trza bydzie dodatkowy chwyt zaś kupić?





Ekspansja: Czechy - Sudety

Sobota, 27 lutego 2016 Kategoria b) Zaczynomy party [200-299km]
Km: 257.75 Km teren: 0.00 Czas: 10:09 km/h: 25.39
Pr. maks.: 75.00 Temperatura: 2.0°C HRmax: HRavg
5683: 5683kcal Podjazdy: 1908m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Stacja badawczo Amundsena Scotta na Antarktydzie to je mojo inspiracjo - ale niy mom okazji widzieć jij nawet przi użyciu teleskopu od brata, co dostoł na urodziny... 7394kN.


Rajza z tych po prostu: BOMBON! Paweł CFCFan zaproponowoł w sobota tripa przigranicznie po Czechach, pod tamte górki. Mimo, że zapowiadano za dnia max 5st. i ledwo co słońca, a jo po ostatnich grudniowych rajzach w podobnyj tympyraturze padołech "nigdy wiyncyj", to jednak jakoś se na to zgodziłech hyhyhy... W KOŃCU odwiedza dalsze rejony naszych południowych somsiodów... "dalsze" - czyli 20-30km od granicy, na wysokość Prudnika. I godo to tyn, co jeździ rajzy 500km po gminy pod np. Ostrów Wlkp... ;> No ale w tym roku musza objechać co nieco teryny Czech, bo jedynie Lyso Hora, przigraniczne wioski i jezioro w Hlucinie to je mój aktualny dorobek :D

So... ustawka w Gorzycach o 7. Jo jak już se obudził przed 5, to tako automatyczno demotywacja, jak nigdy. Chce se spać, fajnie cieplutko, a tu zaro cza wychodzić na otwarto przestrzyń, kaj grubo na minusie... :(( Nienormalne to je. Ale wplompołech w siebie nudle i jazda.


U Sponsora przed Chałupkami. Musiołech se zaopatrzyć w optymalno ilość jedzynio, aby stykło na pyndalowani po czeskij stronie. Czyli paczka fafluf ryrzofyh, 2 kołoczki, 3 rogale. I ajs ti :)


Smoczek;D


Piyrwsze extra widoczki za Hat'em. Piyrwsze podjazdy.


Fast and Slow, joł joł joł! W tymże miejscu Paweł zauważył, czamu mi coś cieknie z torby podsiodłowyj i czamu mom lodowo sopla na lince z hamulca o.0 okozało se, że butla z biedry, w kieryj były resztki picia - może była zakryncono na 70% abo jaki pieron. Grunt, że cało elektronika w etui była sucho - powerbank, latarka, aku.





To idzie na fenpejdż, bardzo ostatnio popularny! ;D


Opava. Tak powinny być projektowane ścieżki rowerowe!!! A w Rybniku jak sie nowe buduje, to kuźwa... mo sie ochota powiesić publicznie tych wykonawców-debili-idiotów.


Jakość drogi głównyj, na kieryj my jechali - bdb. Ale ta na foto... To jest po prostu poezja. Tzw. rodzynek. W Polsce tyż taki som, żeby nie było, ale mało kaj ;) To jest rodzaj asfaltu, na kierym niy czujesz szumu opon - gładko jak na panelach w pokoju! Aksamit, ptasie mleczko, materac za 3000zł nie wiym, do czego to jeszcze porównać ^^


I coroz dłuższe podjazdy, coroz bliżyj gór...




Piyrwsze serpentynki. Czerwony asfalt, nie wiym po co, ale wyglondo extra. Można se poczuć, jak na festiwalu w Cannes :))


I tam se kierujymy!



Bruntal PKP ;]


I tu już piyrwszy mega-wju w strona gór. W oddali jest Pradziad. Dzisiej to było raczyj niewykonalne - tam wjechać, skoro na "nizinach" śniyg i ledwo co powyżyj zera.



I gryfnie zadbany przistanek;]


W okolicy uwaga: Rybnik i Góra św. Anny, czyli Annaberg :D


Czeskie specjały, czyli chlyb krojony i baton z koksami.

...znaczy z kokosami ;]

Jedyno samojebka;> W tych okolicach były 2 zajebiste zjazdy. Piyrwszy, super asfalt z kilkoma ostrymi serpentynkami, od Andelskiej Hory, I drugi - od Hermanovic do prawie granicy, 12% wg znaku w dół przez dobre 2-3km, szeroko droga i kurde średnij jakości asfalt - na luzie tutej uzyskołech 75km/h. Szybcij to już se bołech normalnie. Gdyby asfalt był równy, spokojnie można jechać powyżyj 80km/h!


Multum śniegu, drogi suche, 0-1stopnia brrr!


Pablo - taki aero to se na zjazdach robi! ;]


Prudnik...


W tymże mieście szukalimy jakijś tanij restauracji, kaj szło co ciepłego zjeść. Po zapytaniu 3 lokalnych obywateli i ich niewiedzy, kaj idzie pojeść, niystety jechalimy w strona Kauflandu. Ale Paweł sokole oko wyczaił tako oto jadłodajnia. Wbiłech do środka rozeznać sytuacja - dużo jedzynia do wyboru, w miara dobryj cenie i co najważniejsze - nasza karta przetargowo to było wniesiynie rowerów do środka. I bezproblymu dostalimy pozwolynie;) Ludzie tam pracujoncy (może i jeden z nich to był właściciel, nie wiym) - przemili, bardzo pozytywnie nastawieni. To jest fest duży plus. Przez to moga polecić to miejsce: skrzyżowanie DK40 i ul. Wandy. Przi okazji już mom kolejno sprawdzono miejscówka na "wiynksze tankowanie" jak byda zaś w tych okolicach ;>




Z godzina zleciało. Wyjazd z Prudnika 15:50, pod wiatr, niystety. Ale nie był aż tak tragiczny. Beztoż aż do DK45 jechalimy na zmiany, wiync jakoś se kulało ;) I potym Kędzierzyn i standardowo na Kuźnia, Rudy, Rybnik. Zleciało na pogaduchach i na ogólnym moim zachwycie nad nowym oświetlyniym. Pod domym nieco po 20:00. Czyli na tym jednym aku udało mi se przejechać dzisiejsze nocne 54km, prawie 2,5h i wczorajsze 22km w godzina z groszami  - całość na różnych trybach mocy - głównie 25-50%. Czyli jest dobrze. Ponoć przerobiony tryb do 50% powiniyn wytrzimać 3-3,5h na jednym aku. Także dużo testów bydzie w bliskim czasie :) A do komfortowyj jazdy po ciymnych lasach wystarczo nawet rzekome 25% mocy.

Zjodłech: rano nudle, do oporu rzecz jasno. W trasie 2 kołoczki, 3 rogale, paczka wafluf, średnij wielkości obiod (Paweł mo na foto, bydzie u niego na blogu zapewne), 2 banany i 2 czeski batony.

Zakres tympyratur: -4 >> 4 (2 krótkie skoki do 5) >> 2. Słońca najwiyncyj było z rana.. :/

Rajza mimo tych zimnych wartości - udano fest a fest! Czuć w szłapach coś - tak mo być :)






Test nowyj lampki

Piątek, 26 lutego 2016
Km: 22.00 Km teren: 0.00 Czas: 01:00 km/h: 22.00
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: -3.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Po kilku godzinach studiowanio kilka dni tymu, jako kupić dobro nowo lampka, koniecznie na osobne aku 18650, wybór był yno jedyn: Convoy S2. Zamówione od znanego gościa z forum światełek. Wersja OP, barwa 4C, z zajembistym sterownikiym 4way; można o nim tu poczytać :)

Powiym tak: mega! tryby 7-10% dlo spokojnyj jazdy, 25% i 50% to już znacznie lepszy komfort na drodze, 100% ultra-bombon!
Jak najabrdzij idzie porównać do poprzednigo Proxa. No ale z Proxym miołech pecha, bo świycił 9h na najsłabszym trybie (na pakecie 4szt. aku!), zamiast deklarowanych 15h, praktycznych 12-13h...
Beztoż musza mieć osobne aku na wymiana :)

7%


25%


50%


100%





Mróz dzisio... a za 2 dni mo być niby +12st... takich krótkich skoków amplitud niy pamiyntom w zeszłe zimy...


Dziwno ta pogoda

Piątek, 26 lutego 2016
Km: 8.35 Km teren: 0.00 Czas: 00:27 km/h: 18.56
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Custom 2.0 Essential Aktywność: Jazda na rowerze
Dzisio 7 rano


i po 15



Domowy pomiar łańcucha

Czwartek, 25 lutego 2016
Km: 23.40 Km teren: 0.00 Czas: 01:15 km/h: 18.72
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Custom 2.0 Essential Aktywność: Jazda na rowerze
W tym wpisie chca zaprezentować mojo własno inżyniersko konstrukcja, dziynki kieryj moga se zmierzyć rozciongnycie łańcucha (po naszymu: kiety) i zdecydować, czy se jeszcze nadowo do użytku. A wiync potrzebne som:
- listwa trocha wiynkszo, jak łańcuch
- gwozdek, na kierym zawieszymy owy łańcuch
- młotek
- miarka 2m
- linijka
- coś do szkryflanio
- nowy łańcuch jako wzór
- no i coś do picio, ewentualnie muzyczka w głośnikach

Na listwie ze 2cm od wiyrchu wbijomy prostopadle gwozdka. Młotkiym. I delikatnie. W sumie zależy, jak mocno momy ta listwa.. ;] Tak, żeby tyn gwozdek stabilnie tam siedzioł. Zawieszomy łańcuch (jo używom zawsze spinek, wiync z obu stron łańcuch tak samo wyglondo, niy). I jak w równyj linii se tak wisi, to na jego dolnym zakończyniu na listwie odmierzomy kryska. Po mych mega obliczyniach, dodowomy kolejne 2 kryski niżyj:
+10mm dlo wyciongnycio 0,75%, kiedy już dostowomy info, że łańcuch przechodzi w faza ostatecznyj używalności.
+13mm dlo wyciongnycio 1%, kiedy już bankowo trza go wyciepać do hasioka. Abo na złom.

Jest to najbardzij dokładny pomiar - gdyż pomiar dokonywany jest na pełnyj długości łańcucha, w swobodnym zwisie.
A za markowo miarka serwisowo trza trocha zapłacić - a w takij to momy pomiar yno na 10-15cm łańcucha.

Jo przebadoł naturalnie już wszystki moji "kiety" i tak "na oko":
Szosowe 3 ultegry 6700 (w sumie 30 000km): 2 ok. 50%, 1 95% (od września jeździłech heh.. wiync OUT!!)
MTB'owy mix (KMC jakiś, HG40, UG51): 2 tyż ok. 50%, 2 pod 70%, 1 90%

Na foto ultegra, nawet bych padoł 0,4-0,45% ;)

Tak to wyglondo
Tak to wyglondo © gustav

Widok ogólny
Widok ogólny © gustav


Km'y z roboty.


Przepał na relaxXie

Poniedziałek, 22 lutego 2016
Km: 32.04 Km teren: 0.00 Czas: 01:53 km/h: 17.01
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: XC Custom Evolution Aktywność: Jazda na rowerze
300ml szolka od coca-cole to je mojo inspiracjo. Jak naleja do nij 150ml coca-cole, abo inkszego pieroństwa, to se zastanawiom, czy ta szolka je w połowie pełno, czy w połowie pusto. Pozostało 8345mg/km.

Drugi kryncynie w tym roku na Giancie. Trza go było zleksza przepolić. Totalny relaxx, bez spiny. Średnio 17km/h. Ale o to chodzi w tym.

NYSA !

Poniedziałek, 22 lutego 2016
Km: 7.80 Km teren: 0.00 Czas: 00:24 km/h: 19.50
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Custom 2.0 Essential Aktywność: Jazda na rowerze
Niystety - niy rowerowo ;) Ale za to po roz piyrwszy miołech okazja dojechać do tego zacnego miasta jako kierowca i przipomnieć se, jak wyglondo owy profil trasy i widoczki za dnia ;) bo ostatnie kilka rajz na tym odcinku sztyjc w nocy eheh.. Droga przez Prudnik przi tak gynialnyj przejrzystości luftu - Sudety jak na dłoni :)) No i zaś niy mogłech liczyć na darmowo wyżerka na jednyj z tanksztel.. :/ Monyj znajome osoby już tam niy pracujom?
Ogólnie dzisio MEGA ULTRA wiater z kierunku SW i chyba ze 13st. w ciyniu.



W oknie...

Sobota, 20 lutego 2016
Km: 34.85 Km teren: 0.00 Czas: 01:28 km/h: 23.76
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Od rana śniyg, potym słońce i 80% stopniało, a że główne asfalty trocha przeschły, no to rundka na Radlin >> Rybnik. Cały przejazd w mocnym fest! wietrze z południa. Ostatnie 5km już w leciutkij mżawce...

Taki oto bajer za 4,99zł - dzisio se sprawdził wyśmienicie!!!


A tak ogólnie celym był test nocnych fociszy w ISO 100 :) by Xperia L






Brembo apgrejt

Sobota, 20 lutego 2016
Km: 0.70 Km teren: 0.00 Czas: 00:03 km/h: 14.00
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Custom 2.0 Essential Aktywność: Jazda na rowerze
Dzisio w mym serwisie klocuchy do wymiany.




Rogi w końcu tyż zawitały


No i zic wymieniłech na wygodniejszy; bo dotychczasowe San Marco SKN... deska ;)


No i krótki test hampli - elegancja;]

kategorie bloga

Moje rowery

City Destroyer 5305 km
Bajuniowy 14244 km
Interceptor V8 5650 km
City Cadillac 1700 km
Avaine 8824 km
Giant TCR Advanced 2186 km
Custom 2.0 Essential 8839 km
FastBack 5.8 Custom 41880 km
XC Custom Evolution 18260 km
MTB Custom 15323 km
Haibike Speed RC 21452 km
Unibike Mirage 7536 km

szukaj

archiwum


Statystyki zbiorcze na stronę