blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

BalticTour: Wycieczka nad jezioro

Wtorek, 9 lipca 2013 Kategoria g) BalticTour 2013
Km: 35.00 Km teren: 0.00 Czas: 01:58 km/h: 17.80
Pr. maks.: 39.00 Temperatura: 25.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Haibike Speed RC Aktywność: Jazda na rowerze
Jak na razie mój BalticTour oferuję świetną, słoneczną pogodę! A jako, że Alina także lubi jeździć na rowerze, to po prostu trzeba koniecznie było zrobić jakąś wspólną wycieczkę! :) O 7:30 ustalone spotkanie na parkingu przy lidlu, ale ja przyjeżdżam z 10min. później, bo zamiast na pierwszym już skrzyżowaniu jechać w prawo, to jechałem prosto i dopiero po ok. 2km się zorientowałem, że raczej ta droga do lidla nie prowadzi :D
Jedziemy tam, gdzie pani przewodnik rejonu szczecińsko-szczecińskiego zaprowadzi :D Ponoć na jakiś wodny akwen hehe.

Ścieżka chodnikowa jeszcze ujdzie, ale bywały kostkowe ''spowalniacze'', czasem jakieś krawężniki. Na tempo rekreacyjne jednak specjalnie nie przeszkadzało :)

Taka ścieżka jest jeszcze okej © gustav

Przy wejściu na jezioro © gustav

Oczywiście widok takiego znaku zawsze mnie bardzo mocno :D

I znów rowerzysta to ten gorszy © gustav

Byliśmy tam o ok. 9-tej, a otwarte dopiero od 10-tej, więc udajemy się na krótką ścieżkę rowerową biegnącą do tego miłego dla oka miejsca :)

Jezioro Głębokie © gustav

Czytałem już wiele tematów na forach dotyczących możliwości szosowych butów. Zawsze znalazł się jakiś typek, który żył w przekonaniu, że w takich oto butach jak przejdziesz 20m po płaskiej nawierzchni, to już odniesiesz sukcesik. To teraz macie dowód, że dopiero wejście na drzewo stało się dla mnie problemem :D
Schody, ubite ścieżki (chociaż nie zawsze) - to się da przejść! :P

Tam nie wejdę no, ludzie kochani © gustav

Oczywiście nie obyło się bez wspólnego foto z rowerkami :) Szosa gdzieś w lesie - widok ciekawy :D

Rowerowo z Aliną :) © gustav

Rower Aliny bardzo fajny, ale trochę za mały na mnie :> Brakuje mi już tych lasów, opon 2.0, szelestu przejeżdżanych gałęzi... To już tak trwa niecałe 2 lata :/ Po przyjeździe do domu muszę sobie sprawić taką wycieczkę, nad rybnicki zalew! :)

Fajna ta Meridka © gustav

Wycieczka bardzo udana :) Przed 12-stą wróciliśmy do Polic.