blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Do nieba

Czwartek, 26 maja 2016 Kategoria a) Szłapy rozgrzote [100-199km]
Km: 176.52 Km teren: 0.00 Czas: 06:22 km/h: 27.73
Pr. maks.: 59.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: 2075m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Janusz Janekbike doł info 2 dni tymu na trip na LH. Wczorej wieczór prognozy w miara były okej, no to jazda! Żodengo niy udało mi se skołować; nawet górskich gigantów :/ Januszowi se udało.. 1 osoba wiyncyj zawsze coś. 8:00 przejście w Gołkowicach - ustawka. Pochmurno, momyntami mżawka, 14-15st. lekki wiatr N. Pyndalowało se okej, po drodze do sklepu do azjatów po 2 batony i 6 ultra-mini-bagietek. Do startu na podjazd z avg 30 z groszami. Warunki idealne niby na bicie życiówek. Cóż, jo trzimoł tympo kamratów aż przez 2,5km, potym powoli odjyżdżali. Dolne partie pleców dość bolały, bardzij jak nogi.. ale podjyżdżołech na spokojnie. Czas prawie 46min, co jest rekordym mym. Trzeba kiedyś na spokojnie przijechać tu, wychudzony na maxa, z nowymi kółeczkami i porównać ;) Ogólnie cały podjazd we mgle, ale na samym szczycie... słońce i częściowo niebieskie niebo! GRYFNIEEEE!! :)) Tympyratura od razu podskoczyła z 15 na 25, a potym na postoju to już pod 30 :> Z godzina my tam posiedzieli, w zasadzie to w takich warunkach niy chciało se wracać :P Widoki... chmury, mgły na horyzoncie. Jak w niebie. Na zjeździe tyż słońca trocha, ale na samym dole ponownie pochmurno... Do Godowa dojechalimy fest dobrym tympym, kaj se my pożegnali. Dużo dzisio niy jodłech, a czułech moc :) 5 tych bagietek, 2 batony i ryż przed wyjazdym.

Już 2 enigmy na Twoim blogu rozszyfrowałem, teraz jeszcze zgadnę jakie koła kupujesz i czekam na nagrodę. Może być rower, przelew albo jakiś kask z dziro'' :)
Koła to FOBOS z velotech?
Lama
- 20:18 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj
wreszcie się ubrałeś na tę okoliczność jak kolarz a nie plażowicz :PPPP dobrze, że nie pojechałem z Wami, bo bym umierał... no i nie zrobiłbym se rekorda na Równice :P
k4r3l
- 19:58 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj
Kamera złapała was o 12:20 na szczycie (12,5 *C) http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/kam/prohlizec.html?cam=lysa_hora3
daniel3ttt
- 19:45 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wiata