blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

I zaś po okolicy ;]

Sobota, 6 lutego 2016 Kategoria b) Zaczynomy party [200-299km] Uczestnicy
Km: 274.55 Km teren: 0.00 Czas: 10:05 km/h: 27.23
Pr. maks.: 56.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Czas myj pyndzyje chyba dobiygł końca, mimo że pyndzyjo to je coś, że jak se zacznie, to trwo po wieki wieków.. Nieco ponad miesiąc to trwało yhmm Tak samo kijki do Wordic Nalking wyciepłech do hasioka, to niy ma na moji predyspozycje.
Tak wiync wracom do świata ludzi niynormalnych i jadymy z tym koksym! Dzisiejszo sobota miała być już prawie wiosynno, wiync powstoł plan na jako grubszo rajza - padło na Kraków nawet niy wiym czamu. Także dołech info na BS, stravie, kolarskij grupie rybnika, kaj je 187 typów, no i gotowość zgłosiło 2 ludzi... Ktoś mioł czekać na krakowskim rynku.
Wyjazd punkt 8:00, poprzedzony wynglami w ultra-opcji

O 8:15 czekom 5min w 1. wyznaczonym punkcie spotkanio, może kto przijedzie... niystety, nikogo niy ma

Nowe oponki - elegancjo!;]

W Żorach czekom o 9:00 na 2. punkcie spotkanio, tam se pojawio yno Paweł, kiery w ogóle som zaproponowoł, aby w tyn dziyń walnyć jako rajza. Nikogo wiyncyj niy ma. Jakoś mie to niy dziwi ;)

Kapitalno przejrzystość luftu! na fotkach tego niystety niy widać :/

Paweł i jego nowy kumpel, były mieszkaniec Szczecina

Za Oświęcimiem wyjyżdżo nom naprzeciw Funio. Tu od razu jego relacja z wieloma kontrowersyjnymi fotkami..

A tu już na 95km w Alwerni piyrwsze tankowanie ;]

No i nowe kółeczka Funiatego. Ponoć na tych wiynkszych stożkach szybcij jeździ. Co z tego, jak z kożdyj hopki go doganiołech :D Piyrw trza popracować nad pozycją AERO, a potym stożki ładować hehehe

Ogólnie mielimy se pojawić na godz. 13:00 - jak poinformowołech; bylimy o 13:15. Dużo skrziżowań po drodze do cyntrum i korki. I niy rozumia dalij - od Żor do rynku ze 105km, średnio my mieli 30km/h. Max 15min w biedronce i żodnych inkszych przerw. Jak my se mogli spóźnić o te 15-20min... No ale nikogo nie było :/

I tradycyjnie szeroko pojęty szpan, lans na krakowskich brukach.

Tu niy trza komyntorza xD

LOL

Smutno informacjo je tako, że żodyn niy chcioł se z nami fotki walnyć. Ale jak jakiś typ lewitowoł na patyku, to w 10sekund zebrało se 200tyś. ludzi wokół niego hmm

Na wyjeździe pod sklepym. Funio ogólnie zaproponowoł runda do Jaworzna przez lotnisko, bocznym drogami.

Tako tympyraturka utrzimywała se przez hmm 2h, od 13 do 15. O 16 już było 5-6st...

No i Jawoooorznoooo. Again...
Tu już oblykom wszystki lonty co mom, bo zima zleksza se robi. 4st. Na postoju spoko, w czasie piyrwszych kilometrów trocha zimnawo, ale potym se nawet przegrzywołech 0_o Niy ciyrpia takij pogody!

Droga do Katowic identyczno jak ostatnio z xtnt. Ale ruch niywielki :) Na widoku pojawio se lidl, no to wbijomy!
6zł 31gr za: 6 bananów, czekolada, 1,5l picia. Jest to chyba rekord w taniości hehe.

Do Żor tradycyjnie A81, pod wiatr, ale niyspecjalnie przeszkadzo, czyli spoko ;] W tymże mieście se żegnomy. Morale dalij okej, ale jednak rezygnuja z dokręcynio do 300km. Musiołbych 25-30km jeździć po Rybniku. A niy ma na to motywacji, bo w tym roku niy ma już nagonki na ilość kilometrów.. No ale od razu jak wjyżdżom na teryn mojigo miasta, to od razy zaczyno nadupczać smogiym!! I tak jak jeszcze miołech dylemat, czy jednak dokręcać, tak w tak zanieczyszczonym lufcie marza yno o tym, żeby znalyźć se w doma! 3km od domu nad drogą jest normalnie aż siwo! masakra, czuja na języku jakiś choby kwas abo pieron wiy co...
A 500m od domu mom fastfood'a, a że mom mega smaka, no to wbijom!

Ochłodziło se mega, yno 2st. hehe. Trip udany, wszystko piknie cacy i w ogóle :)
Zjodłech: tyn makaron z foto, 2 małe bagietki, 2 jeszcze mniyjsze batoniki, 3 kołoczki, czekolada i 4 banany. Bez tragedii :)
Pozdro i do nastympnego!

moje besty:
DK28 Wadowice - Nowy Sącz i dalej;
DK46 Nysa - Kłodzko
DK45 Racibórz wyjazd północ
DK16 Mrągowo - Orzysz (i pobliskie, o ile nie wszystkie ;))
DK94 Wieliczka - Bochnia
S69 EKSPRESOWA z Koniakowa do Milówki :>

i pieron wiy, ile tych gryfnych asfaltów tranzytowych jeszcze jest
- 23:06 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj
W tym roku ponoć zmieniłeś formę kręcenia na kole z ilości na jakość.Zapraszam w nasze strony to nie wyjdzieśz ze zdziwienia jaka Polska piękna.Z Wiślanki,dróg krajowych i innych dwupasmówek tego nie zobaczysz:)Do następnego
funio
- 11:32 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj
Jak zawsze fajny wpis. I dzięki za reklama :)
CFCFan
- 20:46 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj
a tu piyrwszo relacja Pawła:
- 16:10 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj
Karel - otóż, rybnickie przedmieścia należą do tych najobszerniejszych w Europie
Jarek - póki co dostawcy propan-butanu należycie spełniają swe obowiązki ^^
Leszczyk - no już nie siedza yhm, skończyła se laba;] a karlus to se tak krynci po kraju, szkoda że nie mo konta na BS hehe; i przinajmij nie musi stosować neoprenowych ochraniaczy na szczewiki :>
- 21:47 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
Gustav, z ciebie to je istny pieron. Siedzi se na pyndzyji, ale wstołeś z zica i machnołżeś prawie 300ta :-) A co ten karlus ze Szczecina robi w Rybniku ?
leszczyk
- 19:53 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
Fajnie
daniel3ttt
- 19:34 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
Ten smok to ogniem jeszcze zieje czy się przegrzoł? Czy mu w Krakowie zabronili bo wynglem palić nie można? ;)
Jarekdrogbas
- 19:27 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
fajna ta okolica, nie widziałem, że w Rybniku macie taki spory rynek, którego na dodatek oblega międzynarodowa śmietanka turystyczna :D
k4r3l
- 19:09 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
Rmk - to jest foto of de dej, bezapelacyjnie :D wiedzą chopy jaką pozę przybrać w danym momencie hehehe a co do jedzenia - taka ilość na takim dystansie już mnie bardzo satysfakcjonuje :))
Xtnt - noo momentami to była iście PRO jazda drużynowa hehehe, głównie do Krakowa, a z powrotem lajtowo z cudnymi widoczkami dookoła :)
Tomek - ...a w Jaworznie nowe asfalty i ścieżki, miasto se rozwija :>
Karolina - rewiyr jedynie może uratować yhyhy...
- 10:16 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
no! w koncu koniec laby ;]
KAROlajn
- 09:27 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
A makaron z pierwszej foty to się do MasterChefa nadaję :D
rmk
- 07:44 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj
Mało zjadłeś i to dlatego 300-tu nie było ;))
Fota Twoich ziomków i tej dziołchy w sukieneczce bezcenna ;))
rmk
- 07:44 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oczyc