blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Jaworzno again... i Katowice dlo odmiany ;]

Środa, 25 listopada 2015 Kategoria b) Zaczynomy party [200-299km]
Km: 204.72 Km teren: 0.00 Czas: 07:53 km/h: 25.97
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Dzisio miołech jechać do Katowic i gynał jak se szykowołech, to zadzwonił telefon - w sprawie mojigo akumulatora, kierego oddołech w sobota tydziyń tymu w ramach reklamacji. Niy dało rady wymiynić, zaproponowali zwrot kasy. A skoro Regulice som niydaleko Katowic, no to postanowiłech zaś tam zajechać - jazda w celu konkretnym znacznie bardzij motywuje. W zasadzie obraz tyj rajzy z głównymi punktami identyczny, jak ostatnio - a ogólnie 2/3 to samo. Pogoda bombon, yno 5st... Wiater nawet mocny z południa.
No i co, w Bieruniu cholernie przewalone korki!! + jakoś karetka i miejscy pół na drodze, pół na poboczu w pobliżu głównego skrziżowania, wiync se kumulowało. Korki z kożdyj strony świata... Zjechołech z DK44 na DW780 i jeszcze szlabany zamknyte... ;D jak se dźwigły, jo ruszył z pole position i z naprzeciwka zaś mega korek - wg mapy aż 2,3km! Normalnie aż mi tych ludzi było żol heheh..

Tako zima, póki co

Sprawa w Regulicach załatwiono ok, se tyż zjodłech batona i kołoczyk + mało żymła, kiere były już zamarznyte prawie... A potym na San Jaworzno. Wypadało podjechać do Funia na byzuch - tak żech tyż zrobił, tako niyzapowiedziano wizyta ;] Podjechołech, auto stoło, zadzwoniłech... ktoś do okna wyloz, spytołech o gospodorza Tomasza i czekołech... 1,2,3,4,5min i cisza. A srać to, jada dalij, bo co byda jak gupi stoł pod płotym ;> W cyntrum podjechołech pod nowo otwarto galeria - no i teraz w tymże mieście w końcu zaczło se życie! Ludzie szczyńśliwi, jak by miljon dolcuf wygrali hehe

Niyopodal czekoł już Tom xtnt - od razu w strona Katowic. Po drodze jeszcze na kebaba - w końcu jakiś ciepłe żarcie, no i szło se ogrzoć gryfnie :))

A w Kato to już ogiyń! W zasadzie on se zaczył już, jak dwupas DK79 w pewnym momyncie stoł sie czteropasym xD a jo na samym środku... i z kożdyj strony 5000tyś aut. Ale cudym udało se przedostać na ścieżka

No i Tom jako że pracuje w Kato, no to pokozoł mi najlepsze nocne miejscówki. Wstyd se prziznać, ale w cyntrum tego miasta byłech kołym ostatnio na TdP 2 abo 3 lata tymu... Katowic praktycznie w ogóle niy znom. A mom do tyj giga-aglomeracje ze 45km. Wiyncyj kilometrów mom przejechane w znacznie dalszych stolicach województw... Kraków, Opole,  Wrocław, Warszawa, Poznań, Szczecin...

Powrót ukochanom, wyczyszczonom autostradom A81 :)) Ale pod wiatr, kiery jednak w tym czasie zaś se uaktywnił :/
Także zostało jeszcze 1235km. Ta rajza to jest mały punkt w moich statystykach, ale wielki w kontekście tegorocznego planu ;]

Zjodłech: w doma nudle, w trasie kebab, kołoczyk i 3,5 żymły, no i batonik ;D
Tympyraturka: 6-0st.

Relacja xtnt

Spory dystans jak na tę porę roku. ;)
Ja oczywiście liczę na Sybir przez cały grudzień. ;]
mors
- 20:48 czwartek, 26 listopada 2015 | linkuj
Niech se Funiaty tłumaczy ;>

Mam nadzieję, że jeszcze będzie minimalne ocieplenie w tym roku, chociaż ze 5-8st. :)
- 19:22 czwartek, 26 listopada 2015 | linkuj
Ciepło u Was na Śląsku, bo w Warszawie to już wczoraj mróz trzymał. A co do tego ile jeździć - to liczy się przede wszystkim nasza frajda. Jednemu sprawia przyjemność jazda 2tys w roku, drugiemu 20tys, a trzeci jak Robert ma satysfakcję z bardzo dużych rocznych dystansów. I każde z tych podejść jest tak samo dobre, więc te teksty o doradcy Macierewicza - dla mnie zwyczajnie słabe.
wilk
- 17:34 czwartek, 26 listopada 2015 | linkuj
noo jak wypowiedziałem Twoje imię, to jej ton wypowiedzi znacząco się wyostrzył... to wiele tłumaczy ;D
- 15:09 czwartek, 26 listopada 2015 | linkuj
hehe-byłem w home ale spałem przed nocną zmianą. A to co w oknie się pojawiło gdy dzwoniłeś to pewnie moja tfu! teściowa.Ona zawsze jest w każdym oknie gdy tylko coś usłyszy bądż zobaczy.No i wie że lepiej mnie nie drażnić gdy jestem niewyspany...;)

Ten gość poniżej to ja,nie zalogowałem się przez niewyspaaaaanieeee...
funio
- 14:50 czwartek, 26 listopada 2015 | linkuj
Nie patrz na Roberta bo to żadna inspiracja.Byłby niezłym kandydatem na kolejnego doradcę Macierewicza w MON-ie w sprawach podboju kosmosu i zasiedlenia księżyca Gość - 14:38 czwartek, 26 listopada 2015 | linkuj
Szczerze? Mi się już nie chce, a najchętniej bym sobie zrobił ze 2tyg. wolnego od większego rowerowania... Ale jeżdżę, bo muszę - bo taki sobie cel założyłem na ten rok. Po osiągnięciu 20k już nie będzie przymusu, tylko fun ;] 20k to jest już bardzo dużo, a jak jeszcze patrzę na kilometry Roberta, to... to nie jest na moją głowę
- 12:23 czwartek, 26 listopada 2015 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa isiez