blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Fol mgieł i trocha słońca [wideorelacja tyż :)]

Sobota, 31 października 2015 Kategoria b) Zaczynomy party [200-299km]
Km: 225.78 Km teren: 0.00 Czas: 10:12 km/h: 22.14
Pr. maks.: 71.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Do pyndzyje to już 2197km i równe 2 miechy - je wykonalne hehe.
Xtnt zaś jako towarzysz w ultra-trudnych warunkach, ale jakby to było łatwe, to kożdy by tego dokonoł.. :) Ustalilimy spotkanie w Żorach w sobota o 3ij nad ranym. Mgieł w pierony i tympyraturka ledwo powyżyj zera gwarantowały mega "fun" - samymu to bych ani z chaty niy wyjyżdżoł ;D No może o 9yj rano hehe. Ogólnie fot było dużo, ale tu zamieszcza yno te, kierych niy ma na głównym filmiku. Opis 3 filmików na końcu :) A tu od razu relacja Pana X: klikej sam.

Na podjeździe na Salmopol
Na podjeździe na Salmopol © gustav

Tak to se moga siedzieć lata ;]
Tak to se moga siedzieć lata ;] © gustav

Decydujymy, że zostowomy sam tak długo, aż wyschnymy z tych mgieł... :) To bydzie tyż priorytet na 2016r. - jak najwiyncyj takigo relaxxu! :>
Tego nic nie pobije! Just RELAXX!
Tego nic nie pobije! Just RELAXX! © gustav

Wyjazd z Żywca © gustav

I na poboczu
I na poboczu © gustav

W drodze na byzuch do Karela, wbijomy na podjazd, jakigo moji oczy (i szłapy) nigdy niy widziały!
28% na 100m

Moji przełożynie 34/28 niy dało rady, mimo że mocy w szłapach było nadto. Trza było próbować wjechać na siedzonco, bo w innym przipadku tracił se docisk. W tym najbardzij pochylonym miejscu to już prawie przedni kółko se dźwigało... W takim momyncie podatność kiety na zerwanie wynosi już lekko 50%. Warto, bynajmij w górach, mieć w aptyczce skuwacz :)

Na Kocierzu ciekawy widok - całe "niziny" na północy we mgle. Noo a my tam se kierowali... ;]
U Karela pauza - gospodorz podoł nudle ze smakowitymi dodatkami. Jo bych tyż musioł zmiynić sos/cukier na jakiś ekskluzywne dodatki typu warzywa, kyjza, jajko... :D Ponowne dziynki za dostarczynie wyngli! :)

Road to 28%!
Road to 28%! © gustav

A to na równoległym podjeździe
A to na równoległym podjeździe © gustav

I lekko serpentyna

Ładujymy nudle ;] © gustav

I zaś mgłów w 3 *upy ;D
I zaś mgłów w 3 *upy ;D © gustav

W Łękach se żegnom z Tomkiym - ponowne dziynki za kosmiczno rajza :)
Du dom z wiatrym, co se rzadko zdarzo ostatnio hehe. W Pszczynie czeko znajomo, co krynci po "okolicy" na nowyj szosie i tak se jadymy do Rybnika. Niby niy mo formy, ale na podjazdach to jo je przeważnie w tyle... Mgły coroz bardzi dowajom w kość, bynajmij mi, ale jechać idzie. Na ostatnich 10km wbijom do sklepu asekuracyjnie kupić co do jedzynio i picia - wszak te w bidonach było zmrożone, a mie już lekko gardło bolało ^^ Chocioż i bez tego tankowania na chama bych du dom dojechoł eheh. Czyli na tym dystansie zjodłech: ryż przed wyjazdym, a w trasie 4 kołoczki, 3 kajzerki, 4 kanapki z doma, banan i nudle K4r3la w Andrychowie + 2 batony na koniec :) I do 4l płynów.

A tu główny filmik

i 2 osobne:
zjazd z Salmopolu

28%

dobrze przyrządzone nudle też mogem jeść ewry dej
gustav
- 22:29 niedziela, 1 listopada 2015 | linkuj
Moje studio filmowe powoli se rozwija :D Wychodzi na to, że im krótszy filmik, tym lepszy hehe
W tych poprzednich półgodzinnych filmikach znów są dialogi, cała dramaturgia itp... :>
Czasem trzeba było mocniej zahamować, a puszczenie hamulców = kosmiczne przyśpieszenie!
Teoretycznie na szosie jest to możliwe tam wjechać, ewentualnie mając ultra-kompakta 34/32?

CO DO OGNISKA - proponuję przy dobrej pogodzie w nadchodzącą sobotę, np. w Pszczynie, żeby każdy miał podobnie kilometrowo, takie spotkanko na zakończenie ''sezonu'' :)) chyba że ktos ma na placu jakieś wypolone specjalne miejsce ;D
gustav
- 22:22 niedziela, 1 listopada 2015 | linkuj
podjazd jak i zjazd jest mega, na góralu z dobrymi przełożeniami powinno dać się wjechać, na szosie nawet przy kompakcie nie ma lekko - cieszę się, że się Wam moja perełka beskidzka spodobała; a co do nudli to wiem, nudne, ale ja to mogę jeść codziennie :D
k4r3l
- 22:05 niedziela, 1 listopada 2015 | linkuj
Świetnie, gratuluję!

A ten podjazd faktycznie masakra - w sumie nie wiadomo czy zjazd tam nie jest jeszcze gorszy. ;)
michuss
- 21:08 niedziela, 1 listopada 2015 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei