blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

SentimentalTour: Zmiana noclegu

Środa, 30 września 2015 Kategoria h) SentimentalTour 2015
Km: 16.30 Km teren: 0.00 Czas: 00:45 km/h: 21.73
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
U Michussa tego dnia mieli pojawić się goście z rodziny na pora dni, wiync mi było dane zmiynić nocleg - udołech sie do schroniska młodzieżowego. 3 noclegi u tegoż mega-zakrynconego rowerzysty to i tak wiyncyj, niż zakłodołech, beztoż dziynki wielkie za ugoszczynie ;] Wyjechalimy rankiym po 7yj, po drodze jeszcze do jego ulubionyj cukierni, celym zakupu kołoczków, żymł, krepli - jednego dostołech nawet gratis - no bo jo je "w dalekij rajzie" :))
Przejście nad DK10

Słońce powoli wychodzi
Słońce powoli wychodzi © gustav

Kilku wyndkorzy tam było
Kilku wyndkorzy tam było © gustav

Who we are and why we are here
Who we are and why we are here... © gustav

Gryfno lampka
Gryfno lampka © gustav

Ławka end koło
Ławka end koło © gustav

Tyn pokój był wolny yno, jak żeh se tam wprowadził... Poszłech se na spacer po cyntrum, a kiedy wróciłech - to już se tam aklimatyzowoł jakiś duńczyk. Potym wbił se studynt polityki z Niymiec. A na koniec jeszcze jakiś krejzol z Anglie... :D Kufa ale towarzystwo heh. Ale szło se dogodać jakoś. Pytali, czy kajś trynuja kolarstwo, a jo, że se jeżdża dlo siebie pod 1200km. Bez spanio of kors. Szczyny im opadły, zresztom mało kto w ogóle mo mie za normalnego hehe. Tyn typ z Niymiec usnył w trybie: plecy na łóżku, a szłapy na podłodze :D jo go próbowoł obudzić, to niy szło, dopiyro Anglik go obudził kajś po przeszło godzinie, jak mu prawie ryknył do ucha hehehehPokój w schronisku