blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

SentimentalTour: No to jedziem

Piątek, 25 września 2015 Kategoria c) Gryfny klank [300-499km], h) SentimentalTour 2015
Km: 354.10 Km teren: 0.00 Czas: 14:36 km/h: 24.25
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Trza było wyjechać. Z powodów takich i inkszych. Możliwie jak najdalij. Wyzerować se, dychnyć inkszym luftym. Padło na koło jako środek transportu, bo pogoda na najbliższy tydziyń zapowiadali gryfno, jak na koniec września. A przi okazji po drodze mogłech mieć możliwość podjechanio na byzuch do niykierych znajomych z Bikestatsa ;] A np. cugiym czy busym niy byłoby takij możliwości, w synsie - być niezależnym od przistanków, godzin itp.
SentimentalTour - tako nazwa, bo chciołech przijechać w miejsca, w kierych już byłech kiedyś i ich wspomniynia som dlo mnie pozytywne. Głównie 2 miasta: Szczecin (byłech 2 lata tymu, ale niy było czasu na zwiydzanie..), no i Kołobrzeg (3. klasa podstawówki, szkolno wycieczka, było super wtedy. Ależ tyn czas leci eehh).
Tak wiync znany na BS Mors (znany ze swoich właściwości anty-letnich) był gościym, do kierego udołech sie w piyrwszym etapie tyjże rajzy ;] Wyjazd piontek o 21:30 jakoś. Tympyraturka okej, ale jeszcze zleksza kropiło, niebo fest zachmurzone, ale zaryzykowołech jazda bez kurtki itp. Była to zarazym drugo próba jazdy z załadunkiym na kilka dni. Piyrwszo próba była w połowie lutego tego roku, ale miołech wypadek i nici z rajzy były... Mój bikepack w wersji najbardzij pojymnyj mioł załadowane: adidasy, japonki, spodynki, 3 koszulki, hantuch [ryncznik o!], jakiś fuzekle, bokserki, zapasowo opona (na ta rajza zainstalowołech moji stare schwalbe durano, kiere były już zużyte lekko w 80%, prawie 13kkm i właśnie to była super okazjo, by je wykończyć hehe), cały zestaw rowerowyj 1. pomocy, jakiś żel pod prysznic, szczoteczka.. Na bikepacka jeszcze umieściłech kurtka z galotami przeciwdeszczowymi. A do pukeltaszy głównie: ładowarki do fona i lampki, powerbank, zapasowo minilatarka, taśma i drobne pierdoły.
No i co - trasa zaplanowano głównymi drogami na Opole, Wrocław, Lubin. Ale niystety jedno rzecz była ciulato - niysłaby wiatr w kierunku jazdy... No ale co zrobisz? nic niy zrobisz. Ale jakoś se kulołech heheh. W zasadzie po 15km od wyjazdu przestoło całkowicie kropić. No a już za Raciborzym coś mi se wspomniało... Zapomniołech zabrać naszykowane naklejki bikestatsa dlo BSowiczów :(( Ale na szczyńsći jest coś takigo, jak polsko poczta i tyn feler do se naprawić :)
Bajkowo DK45
Bajkowo DK45 © gustav

We Wrocławiu na przistanku jakoś o 6 rano byłech i se coś tam pojodłech. Przejazd bez taki miasto tradycyjnie zaniżo średnio, ale to przeca niy wyścig;]
WrocLove Stadium
WrocLove Stadium © gustav

Może było z 10st.
Rzeźko i w ogóle
Rzeźko i w ogóle © gustav

DK94 za Wrocławiym ogólnie mimo niyzłego asfaltu - fest niybezpieczno. Zauważalnie dużo kierowców to była banda debili, w takim momyncie człowiek se zastanawio - czy oni w ogóle som świadomi tego, że na drogach jeżdżom inni "drajwerzy", właśnie na kołach, motorach, motorowerach... Zapatrzyni w siebie i w swoje stjuningowane bryki (wiadomo o co chodzi) rozdowajom karty w ruchu ulicznym. Na jakoś hmm 20-30km odcinku otorłech sie kilkakrotnie o zderzyni czołowe...Debil z naprzeciwka niy podziwo se, czy jo jada i se zaczyno wyprzedzać. Ze 3x za tym debilym automatycznie ruszył kolejny debil. Ależ uczucie, jak 1m od ciebie mijo cie auto z pryndkościom wypadkowom ~100km/h... W tym momyncie chciałoby se mieć naładowanego Glock'a, a najlepij Uzi, jak w GTA. Chocioż może by i styknył gryfny kamiyń. I wycelować w szyba, w tego kierowcy... Sie tak zastanawiom, czy jakbych komuś w szyba za**boł ale tak perfidnie, czyli z uszkodzyniym, to czy mógłbych mieć jakiś problymy heh..

Dlatego drogi dwupasmowe, baa - nawet ekspresowe czy autostrady - som to bezpieczniejsze drogi.
W końcu dwupas!
W końcu dwupas! © gustav

Prawie jak na Ślonsku hehe
Prawie jak na Ślonsku hehe © gustav

Im bliżyj Lubuskiego, tym wiyncyj zaś pagórkowatego terynu. Bo odcinek Opole - Wrocław i trocha dalij to linijka w zasadzie. Nie było tam 7% np. ale szło na podjazdach dać odpocznyć 4-literom :> Tego typu teryn jest właśnie idealny pod jazdy długodystansowe - płaskości wymieszane z lekkimi pagórkami.
Taki tam widoczki
Taki tam widoczki © gustav

E65. Szkoda, że potym jako ekspressway
E65. Szkoda, że potym jako ekspressway © gustav

I cały czas pod wiatr... Cały załadowany sprzynt - ze 17kg. Plus jo naoblykany z pukeltaszom - to tak z 82-83kg było. To było czuć. Dopiyro na zjeździe z DK3 na DK12 i chwilowyj jeździe na południowy-zachód poczułech szybkość. 35-40km/h i to ledwo czujesz w szłapach. Różnica jest kosmiczno! Na tyj drodze ruch już zdecydowanie mniyjszy. W Szprotawie/okolicach wyjyżdżo mi na przeciw Mors.
Lubuski, termiczny gigant
Lubuski, termiczny gigant © gustav

Czy komuś trzeba przedstawiać tego Pana? Fan jednokołowców i tympyratury max 5st. ;> Ponoć powyżyj 20st. już se przegrzywo. Aż dziwne, że wyjechoł po mie w kurtce...
I dojechalimy do cylu, do jego domu - ogólnie tzw. Morsownia. Tutej mogłech przenocować, uzupełnić odżywcze minerały, wyngle przede wszystkim, poznać słynny garaż jego jednośladów (w zasadzie pół-śladów xD) no i spróbować sił na jednym z nich...
Kółko chyba z FH16 zapieprzył ;D
Kółko chyba z FH16 zapieprzył ;D © gustav

To niy ma na moji siły
To niy ma na moji siły © gustav

Niystety z powodu braku bocznych kółek - niy szło utrzimać jakijkolwiek równowagi... ;] Ale gospodorz za to wywijoł jak chcioł:
Mors i żyrafa, czy jakoś tak
Mors i żyrafa, czy jakoś tak © gustav