Freedom!
Czwartek, 17 września 2015 Kategoria f) Inkszy świat [>1000km]
Km: | 1200.10 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 54:40 | km/h: | 21.95 |
Pr. maks.: | 50.00 | Temperatura: | °C | HRmax: | HRavg | ||
: | kcal | Podjazdy: | m | Sprzęt: FastBack 5.8 Custom | Aktywność: Jazda na rowerze |
~12 września 2014: "1054km zrobione! ale jednak gdyby niy to, gdyby niy tamto, szłoby wykryncić wiyncyj... kurde jest niedosyt. Za rok bydzie wiyncyj". Musi być.
W tym dniu powstoł już plan na rajza 1200km, w gryfne miejsce, kaj żeh jeszcze nie był - a 600km od domu takim miejscym som yno Mazury! To jest chore - robić 1054km i jeszcze mieć mało...
I nastoł tyn dziyń, dziyń próby. Przez cały ostatni rok, dziyń po dniu, kożdego ranka i wieczoru, tyn wyczyn niy dowoł mi spokoju. Choroba? Raczyj już opyntanie w stopniu zaawansowanym. Żeby poczuć w końcu spokój, wyzwolynie, tytułowy freedom - trzeba byłoby yno siednyć na rowerek i zrobić te 1200. I tela, proste niy? ;]
Żeby w ogóle mieć możliwość tego dokonać, musiołbych wyrobić sie w ok. 65h, żeby niy zahoczyć o 3. noc. No bo skoro już multum razy w 2. nocy jeździłech na granicy wypadku skuli niedospanio, to tym bardzij 3. noc może być "śmiertelno". 5h z groszym na kożde 100km, czyli przi zakłodanyj średnij 23 to jest ok 40-45min jakichkolwiek przerw. Ale jechać rychtyk som i wszystko se ogarniać som - niy ma szans. Tu głównie chodzi o jedzynie. Jak wiadomo - mom mega przepał na nie wzglyndym innych, gipko sie robia głodny. Wiync jakbych mioł co 8-10h wbijać do jakijś knajpki na obiod i czekać na niego 15min, potym 10min jeść, a jeszcze trza dołożyć czas na inne pierdoły + zakupy w przidrożnych sklepach i nieplanowane postoje - to te 45min na kożde 100km to je fest mało. Niy wiym, może dopiyro godzina by stykła. A to już z automatu dodowo 3h do całyj rajzy. Wiync "zatrudniłech" cycling support. Nie było łatwo, ale ostatecznie udało mi sie namówić do tego niycodziynnego tripu szwagra i kumpla z fest pojymnym volvo na czele ;] Ich zadaniym było szukanie jakichś punktów żywnościowych, kupowanie jedzynio i ogólnie wszytko podobnie jak w Race Across America. Wszystko po to, żebych jo mógł se skupić yno na pyndalowaniu, a niy na tracyniu czasu i szukaniu sklepów itd. Oczywiście koszty paliwa, jedzynio musiołech se pokryć, no ale miołech na tyn cyl odłożone. Bo w pasji, w realizacji marzyń niy ma nic za darmo. A ultrakolarstwo to jest sport, w kierym nie do sie zarobiać - tu trzeba raczyj pompować własno abo sponsorów kasa ;] A wszystko po to, żeby w cierpieniu ukończyć jakiś niyludzki maraton i dostać medalik, mieć satysfakcja itp itd. Ale o to chodzi przecież, coś w życiu trza robić :)
So...
Pulpitowo tapeta © gustav
14 września w poniedziałek było oficjalne spotkanie całyj ekipy, obgodani co i jak. Cały bagaż zostoł zapakowany do auta, jo na trasa wziył yno te najważniejsze rzeczy.
15 września, wtorek.
Budza sie samoistnie o 6:40, czyli teoretycznie wyspany. To jest priorytet, żeby piyrwszo noc była przejechano bezproblemowo. Ida do biedronki po jedzynie. Pogoda idealno na jazda - po nocnych opadach, fest słaby wiatr, ponad 15'. Na śniadanie trocha makaronu, trocha ryżu, kawa. Ostatni przigotowania. Jest jednak stresik.. "gustav w co ty sie pakujesz debilu" ;] Ale już niy ma odwrotu. Na rynku pojawiom sie o 9:30 jako oficjalny start, a tam już som 2 goście
Paweł i Paweł - yno oni se pojawili na starcie. Dziynki! © gustav
Przigotowany! © gustav
Teraz kożdo minuta pauzy działo na mojo niekorzyść, wiync trza ruszać heh. Paweł towarzyszy mi przez 40km aż za Gliwice. I już od teraz musza pracować nad tym, aby za poraset kilometrów czuć sie okej, tzn. jechać ze średniom max 24, na zjazdach i podjazdach na stojonco, aby 4 litery odpoczywały itd. Mój support dogoni mie dopiyro po połedniu, bo kierowca musi jeszcze do doktora na 12 skoczyć. A jo se jada i jada. Wiatr lekki południowy, teraz niby zajefajnie, co bydzie w drodze powrotnyj za 30h?
Co do posiłków - od tego mom rozpiska od gościa, kiery zno sie na odżywianiu jak mało kto. Pozdrawiom Patryka, speca kulturystyki! ;]
Wiynksze posiłki - tradycyjnie makarony, ryże, ziemniaki, pierś z kurczaka i ewentualnie sałatka. Ale już w samyj trasie całkowito zmiana - zero kołoczków, żymł, krepli (czyli drożdżówki, bułki, pączki :P) i ogólnie słodyczy, głównie w gra wchodziły yno banany i wafle ryżowe. Aby była możliwie najlepszo wydajność.
Wafle - jedne z wynglów © gustav
Takij szerokij DW moji oczy jeszcze niy widziały...
DW483 - w zasadzie pas startowy lotniska © gustav
I łódzko superhołda na widoku © gustav
Przi prawie 200km już mojo ekipa mie doganio. Aktualnie czas brutto 9h, wiync 1h w zapasie.
Dawid, Marcin i Volvo, czyli cycling support © gustav
Bez takigo wsparcia ani rusz! Koła zapasowe, łańcuch, klucze, torba ubrań, koksy, jedzynie... Godom im, żeby już szukali jakiś zajazd i kupili makaron. 5km dalij już znaleźli. 2 porcje makaronu do pełna = 8zł. w sumie zeszło z pół godziny, oblykom se i jazda dalij. Nastympne spotkani kajś na obrzeżach Łodzi. Foty niy ma, ale jest na filmie ;]
Pabianice - już zaczyno przelotnie padać. Ale na szczyńsci niy ma ulewy i jakoś jada. Dobrze, że jeszcze w miara ciepło: 17-18st. Po niedługim czasie przestało, ale drogi fest mokre i wszystko leci na mie. Dojyżdżom do cyntrum Zgierza i... zaczyno coroz mocnij padać. Dodatkowo cały czas jest burzowo aura, wszyndzi sie blysko i nie wiadomo, w kiero strona to idzie... Cudym znajduja jakiś mały daszek, pod wejściym do biura jakigoś, direkt przi kamerze heh. Leje konkretnie i po chwili robi sie potop, bo kanalizacja nie wyrabio...
Zgierz cyntrum, znaczy zalew © gustav
Roz auto przejechało, wywołało przi tym fala, a jo se nie doł pozor i ta fala zaloła mi buty... aaahhh. Dzwonia do znajomego, czy mógłby mi sprawdzić pogoda. Po chwili oddzwanio - jest ogólnie źle. Tyn front idzie w kierunku w kierym dokładnie jada i bydzie to trwało dobre 4h... Już wiym, że tela pauzy spowoduje, że nie zrobia tyj trasy w planowane 60-65h. Na szczyńści przestowo padać, wiync ruszom naprzód i dzwonia do ekipy, żeby podjechali po mie z ubraniami. Niy ma innyj opcje, jak jazda w deszczu... Spotykomy se za jakiś 20min na stacji. Ubiyrom kurtka, galoty przeciwdeszczowe, ale niystety niy mom ochraniaczy na buty, beztoż ładuja worki jednorazowe. Ale bez skarpet.
Uroki tego sportu © gustav
Ale jakoś jada ;] © gustav
Niystety, te worki chyba były za małe i nie było z nich pożytku, wiync je zdejmuja. 15-16' wiync jeszcze idzie jechać... Po np. godzinie było spoko, nie było czuć tragicznego zimna, ale jednak jakiś chłodek był w butach. Jakby było 10-12' to koniec imprezy. Chyba by trzabyło reklamówki ogarnyć. I pado cały czos, ale dalij niy ma ulewy. Mimo to jedzie sie okej. Jazda w nocy na DK14, DK92 i obwodnicy stolicy DK50. Ruch mały, ale warte odnotowanio - 1/10 pojazdów to zwykłe auta, reszta to tiry, dostawcze.. Dopiyro kajś 3:30 przestowo padać, multum mgieł dookoła, ale prox dowo rada! Przed 4 wjyżdżom na stacja, kaj śpi ekipa. Cieplutko w aucie, jedzynio i picia pod dostatkiym, a jo musza walczyć w trudnych warunkach. Tradycyjnie ładuja ze 4 banany i 2 paczki wafli do plecaka i jada dalij. Ubiyrom suche skarpety. W tym momyncie już jeżeh na chyba pół godzinnyj stracie czasowyj. Stopy ciut zimne, ale dalij bez tragedii, tympyratura na poziomie 15' cały czos. Nad ranym wcześnie w Płońsku jechołech DK50 tak długo, aż dojechołech do drogi S7. Sie długo niy zastanawiom, yno ryzykuja te 3,5km raczyj z górki i wbijom. Dobrze, że pobocze dwumetrowe i ruch znikomy ;] I przi okazji bydzie KOM na starvie hehe. Nie było okazji na segmynt na S69 przi Żywcu, to bydzie na S7 heh.
Koniec ekspresowyj :(( © gustav
Przasznysz - tam mo miejsce kolejny postój na ciepłe jedzonko. Za 17zł mom konkretny talyrz makaronu, 2 kotlety i talyrz surówki :)) Niy zjodłech całego. W tym momyncie przestało działać ładowanie w moim fonie, czyli cały zapis na starvie poszoł se... A tak chciołech mieć owy personal rekord na tym "portalu".. :/ Dodatkowo po tyj deszczowyj nocy bolało mie prawe kolano, momyntami mocno. Przez to mojo średnio spadała, mimo pokładów mocy w nogach i jeździe dalij z wiatrym.
Super śniadani! © gustav
Jakoś dom rada. Musza © gustav
Tako aura © gustav
Mgły dopiyro ustały ok. godz. 9. Słońce powoli sie ujawniało. Pojawiały sie piyrwsze chopki coroz to bliżyj Mazur.
Nasze kolejne spotkani mo być w Szczytnie, ale chyba zamiast w cyntrum skryncić do nich na stacja, to jechołech prosto na Mrągowo. Kupiłech se woda no i co, niech mie goniom ;p
Mazury zdobyte! © gustav
Instytucja © gustav
Na tym rondzie niy wiym czamu zamiast jechać na Mrągowo, jechołech na Pisz... Ale po kilku km'ach wbiłech na DK59 na Mrągowo i w gruncie rzeczy z 7-8km "dokrynciłech"...
Zdarzały sie takie sytuacje ;] © gustav
Zakryntasy © gustav
I kolejne dróżki © gustav
Nastrojowo © gustav
Ogólnie noo dużo chopek tam było, w zasadzie jak na Jurze :) Fest mi sie podobało, gryfny asfalt w leśno-jeziorowyj aurze - bajka!
Mrągowo - wyjazd z pauzy ;] © gustav
Jakiś jeziorko © gustav
Jest dobrze, załoga! © gustav
Za tym mostym już jest Śniardwy ;]
Jezioro Śniardwy tam © gustav
Ci to mieli biesiada ;] © gustav
Nie wiym, kaj byli © gustav
Mazury. Gryfnie © gustav
Gustav, trzimej tympo! © gustav
Taki tam w akcji © gustav
Spotykomy se ponownie w miejscowości Orzysz, ok 630km już zrobione. Morale dalij okej, ale dalij boli mie te kolano. Znaczy roz boli, roz niy. I niy umia zrozumieć, od czego to zależy. Roz jada mocnij i niy boli, roz jada spokojnie i boli... Aktualnie mazurski odcinek przejechany z minimalnom ilościom przerw, przez to 600km jest zrobione w czasie 31h brutto, a średnio na poziomie 23 jakoś. No ale skończyła sie sielanka. Kolejne 600km na południe direkt pod wiatr. Do Pisza i Kolna jeszcze bez tragedii. Właśnie w Kolnie spotykomy sie przi restauracji. Bo ponoć nic innego chopy niy znaleźli. Kotlet i dużo porcja makaronu w cynie... lepij niy byda pisoł. Niy mniyj jednak jest to najbardzij niydobry makaron, jaki w życiu jodłech. Zamiast sosu jakiś tłuszcz pieron wiy z czego. Jym do oporu i po chwili robi mi sie niedobrze... Ida na dwór posiedzieć. Prawie gdy sie uspokoiło, zaś ponownie było gorzyj. Gipko popić i guma do żucia jako neutralizator. Zaczynom dostawać drgawek... piyrw na stopach i dłoniach, potym rozchodzi sie to na całe ciało w zasadzie... 2 lata tymu taki coś mi sie w doma przitrafiło, tyż po jedzyniu, to godzina późnij już byłech w szpitalu na oddziale neurologii... Z tym że miołech problymy z oddychaniym dodatkowo, tu teraz było spokojnij. Leża dobre 15min na materacu w aucie i powoli przechodzi. Postój planowany na max 30min trwo 1h 20min. Jaki wniosek - nigdy nie ładuj niedobrego jedzynio do oporu. No nic trzeba jechać dalij. Ustalomy kolejne spotkanie w Mińsku Maz. - niech se chopy trocha wyśpiom. No i co - wiatr przibiyro na sile, momyntami fajnie zawiywo, pojawio sie u mie kryzys termiki ciała, tzn. oblykom bluza i kominiarka, to po chwili jazdy za ciepło. Seblykom tyn zestaw - to za zima. I w ciongu hmm niycałych 2h tako sekwyncjo oblyc sie - seblyc sie jest w ilości 3-4 razy... Naturalnie dużo cynnego czasu na to zeszło... Tyn czas to jest po ulywie zeszłyj nocy, najgorszy. Morale na niskim poziomie. Coś idzie nie tak... Pojawio sie wontpliwość, czy dom rada, czy cokolwiek nadrobia w tyj nocy, baaa - cudym raczyj bydzie, jak straca max 1-1,5h...
Wbijom ponownie na DK50 ale z drugij strony stolicy. Na krajowyj zawsze morale idom ciut do góry, jakoś tak, z przizwyczajynio. I na tyj drodze aż do wschodu trwo okres, w kierym siły wyższe chyba czuwajom nady mnom... Z powodu niydospanio dzieje się bardzo źle. Mimo wiekich chynci ciynżko o kocentracja. W liczbach: ponad 10x wjyżdżom na przeciwległe pobocze. 1x zajyżdżom auto dostawcze, 1x zajyżdżom osobówka, 1x unikom kontaktu z najdeżdżajoncym tirym z przodu - byłech chyba 2m od niego... Chca sie koncentrować na tym aby trzimać sie swojigo toru jazdy, ale po 1-2min zaś myśla o czym innym i robia "slalom". Kilka razy stowom na poboczu, żeby sie ogarnyć, strzelić w pysk, poloć wodom z bidona... wiatr wieje średni, kolano roz boli, roz ni...
W Mińsku już słońce powoli wychodzi, info do ekipy, żeby stowali i mie gonili. Spotykomy sie kajś na przidrożnyj stacji. Bardzo duży ruch, szczególnie dużo tirów. Piyrwszy roz mom dość DK i marzy mi się jazda nawet średnij jakości DW.
2 doby już jadymy © gustav
Niy ma lekko © gustav
Średnia już bliżyj 22, niż 23. Wiatr dalij trocha przeszkadzo, ale najbardzij spowalnio właśnie to prawe kolano. Lewe kolano praktycznie nic, to samo miyńśnie, mimo ponad 800km w nogach. Gdyby niy to kolano, to byłbych znacznie dalij...
Od Warki i dalij na południe - upał, pod wiatr, dużo hopek, w zasadzie piekło. 20 średnio na prostyj, jak kolano niy bolalo, to może 25.
Każdy las to było...
Wyzwolynie © gustav
Chyba z 1,5km po długości było ;]
A to ci dopiyro © gustav
Białobrzegi, przy biedronce.
Upalnie, dobre 40' w słońcu © gustav
Z tym panym godom chyba z 10min. padoł, że jak jeździ 15 lot, tak takigo typa jak jo, to niy spotkoł jeszcze ;> Dowo mi batona i to jest piyrwszo słodko rzecz, jako jym od 3 dni heh.
Spotkany sakwiarz © gustav
A w Końskiem już czeko tyn godowski pieron hehe W cyntrum tego miasta ekipa już zamawio obiod.
I znów Paweł w towarzystwie © gustav
Ostatnio wieczerza © gustav
Pozdrawiomy BBT © gustav
Sympatyczny widoczek © gustav
Nudzi Ci sie? Obejrz se film :) © gustav
Ostatni zachód, w końcu © gustav
No i zadupiami (w tym chyba 3-4km odcinek po zerwanym asfalcie) do Włoszczowej. Na rynku kolejne spotkani z supportym.
Włoszczowa na rynku © gustav
Potym to już Paweł prowadzi aż ku DK78. Powiym tak: brak chynci spania, aż jest to dlo mnie dziwne. Być może organizm sie już przyzwyczaił... Ale bardzo optymistycznie to wyglondo. Wiadomo - trocha w łepie sie "gotuje", no ale niy ma typowych objawów zmynczynio, oczy sie niy zamykajom, niy ziywom itp.
Jadymy tymi lokalnymi dróżkami, wiatr sie uaktywnio... dużo podjazdów, może nawet jakiś prawie ścianki? A jo... znów koncentracjo sie pogarszo. Znów momyntami jazda slalomym. Paweł mi co chwila ucieko. Dalij kolano boli. Roz wjechołech na przeciwległy pas a tu nagle auto przedy mnom, kiere zjyżdżo ostro na pobocze i tito na mie... typek tam pewno ostro wkur***ny... ja pierdziele co jo robia... Na szczyńsci mie niy gonił. Abo np. widza Pawła obok siebie kiery sie zatrzimuje, no to jo tyż stowom. A tu sie okazuje że go niy ma, yno je ze 300m przedy mnom, bo widza po kamizelce odblaskowyj.. wtf? Im bliżyj DK78, tym mocniejszy wiatr. Pod górka z 5km/h, z górki może 20... kilkakrotno jazda bokiym heh. A jakoś im bliżyj Zawiercia, tym jakby tyn wiatr słabnył. Ale niestety wjyżdżom w krawynżnik... i jeeb na trowa z kołym... Małe odarcie na nodze, sprzynt na szczyńscie cały. Puls naturalnie wzrósł, wiync chwilowo zero zmynczynio. Paweł odbijo DW w kierunku Katowic, Mikołowa, a jo jada za Zawiercie, kaj czeko na mie ekipa.
Zawiercie ostatni tankowanie © gustav
Spec od uzupełnianio bidonów ;] © gustav
W tym momyncie mom prawie 1150km, a morale na niezłym poziomie. Oblykom se jeszcze cieplij, jym już cokolwiek, bo na tych ostatnich 50km już mi nic niy zaszkodzi. Ekipa tyż już zmynczono, taki życie, taki wyczyn;] Ustalomy meta za 50km i jada! 3:20 bodajże jest. Wiatr jakby słabnie, nie odczuwom go, żeby przeszkadzoł. Kryzysów synnych juz niy ma tak dużo, robi sie coroz jaśnij, jest przepiykny wschód słońca, normalnie Red Sky! Dojyżdżom na stacja przi skrziżowaniu 78 z 94, musza jeszcze 7km dokryncić! ;D
1200km pokazuje sie o godz. 7, czyli o jakiś 8-9h za późno, niż planowołech. No ale ulywa i przeczekanie, ból w kolanie przez ostatnie dobre 800km, upał, trudno sytuacja po zjedzyniu makaronu, za dużo przerw spowodowanych niydospaniym, 600km pod wiatr - sie nazbiyrało. Ale to jo wygrywom ta wojna, nic z tych rzeczy mie nie zniszczyło! 40min dodatkowo na kożde 100km to fest dużo, dlatego ciesza sie, że mój organizm pozwolił mi przetrwać 3. cało noc, bo tyj sie obawiołech cholernie.
Wszyscy my :) © gustav
W końcu du dom! © gustav
Victoryyyy! © gustav
Netto: Optymalnie 54h40
Brutto: 69h30
Całkowity czas bez snu: 76h
Na filmie widać, jak sie czułech - jak po przejechaniu 50km, dosłownie! Mogłech spokojnie dokryncić do 1300km, ale stwierdziłech, że niech se kolano już odpocznie ;] Najważniejsze jest to, że moja forma na dziyń dzisijeszy pozwalo mi przejechać o wiele wiyncyj, niż zakłodołech przed wyjazdym. Skoro wiym, że 3. noc można przejechać też bez snu, to ograniczynie czasowe niy wynosi już 65h, a ok. 75.
Przez tyle napotkanych przeciwności zaś zebrołech gigantyczne doświadczynie. I kolejny roz jest nieodsyt, tak jak i rok tymu. To jest już mojo choroba. Nadal niy poznołech swojigo limitu możliwości. I zaś mi to niy bydzie dować spokoju... ;] Dlatego jeśli byda podejmowoł kolejno próba bicia swojigo personal record, to w gra bydzie wchodziła bariera 1350-1400km. Bo teoretycznie byda kiedyś mioł jeszcze lepszo wytrzimałość. Z kożdym rokiym czuja ciut lepszo forma. Ale żeby tego dokonać, to już potrzebny bydzie i wiynkszy busik i ekipa najlepij 4-osobowo. I może jakiś sponsor ;) Jak w RAAM.
RAAM oraz RAA... pomarzyć można :) Ale MRDP za 2 lata to na pewno!
Niyoficjalnie: czyżby to już był najdłuższy ultramaraton tego typu w naszym kraju? Czy zostoł ustanowiony jakiś nowy rekord?
1200km non-stop solo u-23 © gustav
+73 nowe gminy. Czyli yno lubelskie to je województwo, w kierym niy mom jeszcze żodnyj gminy w kolekcji ^^
I pamiontkowy filmik :))
W tym dniu powstoł już plan na rajza 1200km, w gryfne miejsce, kaj żeh jeszcze nie był - a 600km od domu takim miejscym som yno Mazury! To jest chore - robić 1054km i jeszcze mieć mało...
I nastoł tyn dziyń, dziyń próby. Przez cały ostatni rok, dziyń po dniu, kożdego ranka i wieczoru, tyn wyczyn niy dowoł mi spokoju. Choroba? Raczyj już opyntanie w stopniu zaawansowanym. Żeby poczuć w końcu spokój, wyzwolynie, tytułowy freedom - trzeba byłoby yno siednyć na rowerek i zrobić te 1200. I tela, proste niy? ;]
Żeby w ogóle mieć możliwość tego dokonać, musiołbych wyrobić sie w ok. 65h, żeby niy zahoczyć o 3. noc. No bo skoro już multum razy w 2. nocy jeździłech na granicy wypadku skuli niedospanio, to tym bardzij 3. noc może być "śmiertelno". 5h z groszym na kożde 100km, czyli przi zakłodanyj średnij 23 to jest ok 40-45min jakichkolwiek przerw. Ale jechać rychtyk som i wszystko se ogarniać som - niy ma szans. Tu głównie chodzi o jedzynie. Jak wiadomo - mom mega przepał na nie wzglyndym innych, gipko sie robia głodny. Wiync jakbych mioł co 8-10h wbijać do jakijś knajpki na obiod i czekać na niego 15min, potym 10min jeść, a jeszcze trza dołożyć czas na inne pierdoły + zakupy w przidrożnych sklepach i nieplanowane postoje - to te 45min na kożde 100km to je fest mało. Niy wiym, może dopiyro godzina by stykła. A to już z automatu dodowo 3h do całyj rajzy. Wiync "zatrudniłech" cycling support. Nie było łatwo, ale ostatecznie udało mi sie namówić do tego niycodziynnego tripu szwagra i kumpla z fest pojymnym volvo na czele ;] Ich zadaniym było szukanie jakichś punktów żywnościowych, kupowanie jedzynio i ogólnie wszytko podobnie jak w Race Across America. Wszystko po to, żebych jo mógł se skupić yno na pyndalowaniu, a niy na tracyniu czasu i szukaniu sklepów itd. Oczywiście koszty paliwa, jedzynio musiołech se pokryć, no ale miołech na tyn cyl odłożone. Bo w pasji, w realizacji marzyń niy ma nic za darmo. A ultrakolarstwo to jest sport, w kierym nie do sie zarobiać - tu trzeba raczyj pompować własno abo sponsorów kasa ;] A wszystko po to, żeby w cierpieniu ukończyć jakiś niyludzki maraton i dostać medalik, mieć satysfakcja itp itd. Ale o to chodzi przecież, coś w życiu trza robić :)
So...
Pulpitowo tapeta © gustav
14 września w poniedziałek było oficjalne spotkanie całyj ekipy, obgodani co i jak. Cały bagaż zostoł zapakowany do auta, jo na trasa wziył yno te najważniejsze rzeczy.
15 września, wtorek.
Budza sie samoistnie o 6:40, czyli teoretycznie wyspany. To jest priorytet, żeby piyrwszo noc była przejechano bezproblemowo. Ida do biedronki po jedzynie. Pogoda idealno na jazda - po nocnych opadach, fest słaby wiatr, ponad 15'. Na śniadanie trocha makaronu, trocha ryżu, kawa. Ostatni przigotowania. Jest jednak stresik.. "gustav w co ty sie pakujesz debilu" ;] Ale już niy ma odwrotu. Na rynku pojawiom sie o 9:30 jako oficjalny start, a tam już som 2 goście
Paweł i Paweł - yno oni se pojawili na starcie. Dziynki! © gustav
Przigotowany! © gustav
Teraz kożdo minuta pauzy działo na mojo niekorzyść, wiync trza ruszać heh. Paweł towarzyszy mi przez 40km aż za Gliwice. I już od teraz musza pracować nad tym, aby za poraset kilometrów czuć sie okej, tzn. jechać ze średniom max 24, na zjazdach i podjazdach na stojonco, aby 4 litery odpoczywały itd. Mój support dogoni mie dopiyro po połedniu, bo kierowca musi jeszcze do doktora na 12 skoczyć. A jo se jada i jada. Wiatr lekki południowy, teraz niby zajefajnie, co bydzie w drodze powrotnyj za 30h?
Co do posiłków - od tego mom rozpiska od gościa, kiery zno sie na odżywianiu jak mało kto. Pozdrawiom Patryka, speca kulturystyki! ;]
Wiynksze posiłki - tradycyjnie makarony, ryże, ziemniaki, pierś z kurczaka i ewentualnie sałatka. Ale już w samyj trasie całkowito zmiana - zero kołoczków, żymł, krepli (czyli drożdżówki, bułki, pączki :P) i ogólnie słodyczy, głównie w gra wchodziły yno banany i wafle ryżowe. Aby była możliwie najlepszo wydajność.
Wafle - jedne z wynglów © gustav
Takij szerokij DW moji oczy jeszcze niy widziały...
DW483 - w zasadzie pas startowy lotniska © gustav
I łódzko superhołda na widoku © gustav
Przi prawie 200km już mojo ekipa mie doganio. Aktualnie czas brutto 9h, wiync 1h w zapasie.
Dawid, Marcin i Volvo, czyli cycling support © gustav
Bez takigo wsparcia ani rusz! Koła zapasowe, łańcuch, klucze, torba ubrań, koksy, jedzynie... Godom im, żeby już szukali jakiś zajazd i kupili makaron. 5km dalij już znaleźli. 2 porcje makaronu do pełna = 8zł. w sumie zeszło z pół godziny, oblykom se i jazda dalij. Nastympne spotkani kajś na obrzeżach Łodzi. Foty niy ma, ale jest na filmie ;]
Pabianice - już zaczyno przelotnie padać. Ale na szczyńsci niy ma ulewy i jakoś jada. Dobrze, że jeszcze w miara ciepło: 17-18st. Po niedługim czasie przestało, ale drogi fest mokre i wszystko leci na mie. Dojyżdżom do cyntrum Zgierza i... zaczyno coroz mocnij padać. Dodatkowo cały czas jest burzowo aura, wszyndzi sie blysko i nie wiadomo, w kiero strona to idzie... Cudym znajduja jakiś mały daszek, pod wejściym do biura jakigoś, direkt przi kamerze heh. Leje konkretnie i po chwili robi sie potop, bo kanalizacja nie wyrabio...
Zgierz cyntrum, znaczy zalew © gustav
Roz auto przejechało, wywołało przi tym fala, a jo se nie doł pozor i ta fala zaloła mi buty... aaahhh. Dzwonia do znajomego, czy mógłby mi sprawdzić pogoda. Po chwili oddzwanio - jest ogólnie źle. Tyn front idzie w kierunku w kierym dokładnie jada i bydzie to trwało dobre 4h... Już wiym, że tela pauzy spowoduje, że nie zrobia tyj trasy w planowane 60-65h. Na szczyńści przestowo padać, wiync ruszom naprzód i dzwonia do ekipy, żeby podjechali po mie z ubraniami. Niy ma innyj opcje, jak jazda w deszczu... Spotykomy se za jakiś 20min na stacji. Ubiyrom kurtka, galoty przeciwdeszczowe, ale niystety niy mom ochraniaczy na buty, beztoż ładuja worki jednorazowe. Ale bez skarpet.
Uroki tego sportu © gustav
Ale jakoś jada ;] © gustav
Niystety, te worki chyba były za małe i nie było z nich pożytku, wiync je zdejmuja. 15-16' wiync jeszcze idzie jechać... Po np. godzinie było spoko, nie było czuć tragicznego zimna, ale jednak jakiś chłodek był w butach. Jakby było 10-12' to koniec imprezy. Chyba by trzabyło reklamówki ogarnyć. I pado cały czos, ale dalij niy ma ulewy. Mimo to jedzie sie okej. Jazda w nocy na DK14, DK92 i obwodnicy stolicy DK50. Ruch mały, ale warte odnotowanio - 1/10 pojazdów to zwykłe auta, reszta to tiry, dostawcze.. Dopiyro kajś 3:30 przestowo padać, multum mgieł dookoła, ale prox dowo rada! Przed 4 wjyżdżom na stacja, kaj śpi ekipa. Cieplutko w aucie, jedzynio i picia pod dostatkiym, a jo musza walczyć w trudnych warunkach. Tradycyjnie ładuja ze 4 banany i 2 paczki wafli do plecaka i jada dalij. Ubiyrom suche skarpety. W tym momyncie już jeżeh na chyba pół godzinnyj stracie czasowyj. Stopy ciut zimne, ale dalij bez tragedii, tympyratura na poziomie 15' cały czos. Nad ranym wcześnie w Płońsku jechołech DK50 tak długo, aż dojechołech do drogi S7. Sie długo niy zastanawiom, yno ryzykuja te 3,5km raczyj z górki i wbijom. Dobrze, że pobocze dwumetrowe i ruch znikomy ;] I przi okazji bydzie KOM na starvie hehe. Nie było okazji na segmynt na S69 przi Żywcu, to bydzie na S7 heh.
Koniec ekspresowyj :(( © gustav
Przasznysz - tam mo miejsce kolejny postój na ciepłe jedzonko. Za 17zł mom konkretny talyrz makaronu, 2 kotlety i talyrz surówki :)) Niy zjodłech całego. W tym momyncie przestało działać ładowanie w moim fonie, czyli cały zapis na starvie poszoł se... A tak chciołech mieć owy personal rekord na tym "portalu".. :/ Dodatkowo po tyj deszczowyj nocy bolało mie prawe kolano, momyntami mocno. Przez to mojo średnio spadała, mimo pokładów mocy w nogach i jeździe dalij z wiatrym.
Super śniadani! © gustav
Jakoś dom rada. Musza © gustav
Tako aura © gustav
Mgły dopiyro ustały ok. godz. 9. Słońce powoli sie ujawniało. Pojawiały sie piyrwsze chopki coroz to bliżyj Mazur.
Nasze kolejne spotkani mo być w Szczytnie, ale chyba zamiast w cyntrum skryncić do nich na stacja, to jechołech prosto na Mrągowo. Kupiłech se woda no i co, niech mie goniom ;p
Mazury zdobyte! © gustav
Instytucja © gustav
Na tym rondzie niy wiym czamu zamiast jechać na Mrągowo, jechołech na Pisz... Ale po kilku km'ach wbiłech na DK59 na Mrągowo i w gruncie rzeczy z 7-8km "dokrynciłech"...
Zdarzały sie takie sytuacje ;] © gustav
Zakryntasy © gustav
I kolejne dróżki © gustav
Nastrojowo © gustav
Ogólnie noo dużo chopek tam było, w zasadzie jak na Jurze :) Fest mi sie podobało, gryfny asfalt w leśno-jeziorowyj aurze - bajka!
Mrągowo - wyjazd z pauzy ;] © gustav
Jakiś jeziorko © gustav
Jest dobrze, załoga! © gustav
Za tym mostym już jest Śniardwy ;]
Jezioro Śniardwy tam © gustav
Ci to mieli biesiada ;] © gustav
Nie wiym, kaj byli © gustav
Mazury. Gryfnie © gustav
Gustav, trzimej tympo! © gustav
Taki tam w akcji © gustav
Spotykomy se ponownie w miejscowości Orzysz, ok 630km już zrobione. Morale dalij okej, ale dalij boli mie te kolano. Znaczy roz boli, roz niy. I niy umia zrozumieć, od czego to zależy. Roz jada mocnij i niy boli, roz jada spokojnie i boli... Aktualnie mazurski odcinek przejechany z minimalnom ilościom przerw, przez to 600km jest zrobione w czasie 31h brutto, a średnio na poziomie 23 jakoś. No ale skończyła sie sielanka. Kolejne 600km na południe direkt pod wiatr. Do Pisza i Kolna jeszcze bez tragedii. Właśnie w Kolnie spotykomy sie przi restauracji. Bo ponoć nic innego chopy niy znaleźli. Kotlet i dużo porcja makaronu w cynie... lepij niy byda pisoł. Niy mniyj jednak jest to najbardzij niydobry makaron, jaki w życiu jodłech. Zamiast sosu jakiś tłuszcz pieron wiy z czego. Jym do oporu i po chwili robi mi sie niedobrze... Ida na dwór posiedzieć. Prawie gdy sie uspokoiło, zaś ponownie było gorzyj. Gipko popić i guma do żucia jako neutralizator. Zaczynom dostawać drgawek... piyrw na stopach i dłoniach, potym rozchodzi sie to na całe ciało w zasadzie... 2 lata tymu taki coś mi sie w doma przitrafiło, tyż po jedzyniu, to godzina późnij już byłech w szpitalu na oddziale neurologii... Z tym że miołech problymy z oddychaniym dodatkowo, tu teraz było spokojnij. Leża dobre 15min na materacu w aucie i powoli przechodzi. Postój planowany na max 30min trwo 1h 20min. Jaki wniosek - nigdy nie ładuj niedobrego jedzynio do oporu. No nic trzeba jechać dalij. Ustalomy kolejne spotkanie w Mińsku Maz. - niech se chopy trocha wyśpiom. No i co - wiatr przibiyro na sile, momyntami fajnie zawiywo, pojawio sie u mie kryzys termiki ciała, tzn. oblykom bluza i kominiarka, to po chwili jazdy za ciepło. Seblykom tyn zestaw - to za zima. I w ciongu hmm niycałych 2h tako sekwyncjo oblyc sie - seblyc sie jest w ilości 3-4 razy... Naturalnie dużo cynnego czasu na to zeszło... Tyn czas to jest po ulywie zeszłyj nocy, najgorszy. Morale na niskim poziomie. Coś idzie nie tak... Pojawio sie wontpliwość, czy dom rada, czy cokolwiek nadrobia w tyj nocy, baaa - cudym raczyj bydzie, jak straca max 1-1,5h...
Wbijom ponownie na DK50 ale z drugij strony stolicy. Na krajowyj zawsze morale idom ciut do góry, jakoś tak, z przizwyczajynio. I na tyj drodze aż do wschodu trwo okres, w kierym siły wyższe chyba czuwajom nady mnom... Z powodu niydospanio dzieje się bardzo źle. Mimo wiekich chynci ciynżko o kocentracja. W liczbach: ponad 10x wjyżdżom na przeciwległe pobocze. 1x zajyżdżom auto dostawcze, 1x zajyżdżom osobówka, 1x unikom kontaktu z najdeżdżajoncym tirym z przodu - byłech chyba 2m od niego... Chca sie koncentrować na tym aby trzimać sie swojigo toru jazdy, ale po 1-2min zaś myśla o czym innym i robia "slalom". Kilka razy stowom na poboczu, żeby sie ogarnyć, strzelić w pysk, poloć wodom z bidona... wiatr wieje średni, kolano roz boli, roz ni...
W Mińsku już słońce powoli wychodzi, info do ekipy, żeby stowali i mie gonili. Spotykomy sie kajś na przidrożnyj stacji. Bardzo duży ruch, szczególnie dużo tirów. Piyrwszy roz mom dość DK i marzy mi się jazda nawet średnij jakości DW.
2 doby już jadymy © gustav
Niy ma lekko © gustav
Średnia już bliżyj 22, niż 23. Wiatr dalij trocha przeszkadzo, ale najbardzij spowalnio właśnie to prawe kolano. Lewe kolano praktycznie nic, to samo miyńśnie, mimo ponad 800km w nogach. Gdyby niy to kolano, to byłbych znacznie dalij...
Od Warki i dalij na południe - upał, pod wiatr, dużo hopek, w zasadzie piekło. 20 średnio na prostyj, jak kolano niy bolalo, to może 25.
Każdy las to było...
Wyzwolynie © gustav
Chyba z 1,5km po długości było ;]
A to ci dopiyro © gustav
Białobrzegi, przy biedronce.
Upalnie, dobre 40' w słońcu © gustav
Z tym panym godom chyba z 10min. padoł, że jak jeździ 15 lot, tak takigo typa jak jo, to niy spotkoł jeszcze ;> Dowo mi batona i to jest piyrwszo słodko rzecz, jako jym od 3 dni heh.
Spotkany sakwiarz © gustav
A w Końskiem już czeko tyn godowski pieron hehe W cyntrum tego miasta ekipa już zamawio obiod.
I znów Paweł w towarzystwie © gustav
Ostatnio wieczerza © gustav
Pozdrawiomy BBT © gustav
Sympatyczny widoczek © gustav
Nudzi Ci sie? Obejrz se film :) © gustav
Ostatni zachód, w końcu © gustav
No i zadupiami (w tym chyba 3-4km odcinek po zerwanym asfalcie) do Włoszczowej. Na rynku kolejne spotkani z supportym.
Włoszczowa na rynku © gustav
Potym to już Paweł prowadzi aż ku DK78. Powiym tak: brak chynci spania, aż jest to dlo mnie dziwne. Być może organizm sie już przyzwyczaił... Ale bardzo optymistycznie to wyglondo. Wiadomo - trocha w łepie sie "gotuje", no ale niy ma typowych objawów zmynczynio, oczy sie niy zamykajom, niy ziywom itp.
Jadymy tymi lokalnymi dróżkami, wiatr sie uaktywnio... dużo podjazdów, może nawet jakiś prawie ścianki? A jo... znów koncentracjo sie pogarszo. Znów momyntami jazda slalomym. Paweł mi co chwila ucieko. Dalij kolano boli. Roz wjechołech na przeciwległy pas a tu nagle auto przedy mnom, kiere zjyżdżo ostro na pobocze i tito na mie... typek tam pewno ostro wkur***ny... ja pierdziele co jo robia... Na szczyńsci mie niy gonił. Abo np. widza Pawła obok siebie kiery sie zatrzimuje, no to jo tyż stowom. A tu sie okazuje że go niy ma, yno je ze 300m przedy mnom, bo widza po kamizelce odblaskowyj.. wtf? Im bliżyj DK78, tym mocniejszy wiatr. Pod górka z 5km/h, z górki może 20... kilkakrotno jazda bokiym heh. A jakoś im bliżyj Zawiercia, tym jakby tyn wiatr słabnył. Ale niestety wjyżdżom w krawynżnik... i jeeb na trowa z kołym... Małe odarcie na nodze, sprzynt na szczyńscie cały. Puls naturalnie wzrósł, wiync chwilowo zero zmynczynio. Paweł odbijo DW w kierunku Katowic, Mikołowa, a jo jada za Zawiercie, kaj czeko na mie ekipa.
Zawiercie ostatni tankowanie © gustav
Spec od uzupełnianio bidonów ;] © gustav
W tym momyncie mom prawie 1150km, a morale na niezłym poziomie. Oblykom se jeszcze cieplij, jym już cokolwiek, bo na tych ostatnich 50km już mi nic niy zaszkodzi. Ekipa tyż już zmynczono, taki życie, taki wyczyn;] Ustalomy meta za 50km i jada! 3:20 bodajże jest. Wiatr jakby słabnie, nie odczuwom go, żeby przeszkadzoł. Kryzysów synnych juz niy ma tak dużo, robi sie coroz jaśnij, jest przepiykny wschód słońca, normalnie Red Sky! Dojyżdżom na stacja przi skrziżowaniu 78 z 94, musza jeszcze 7km dokryncić! ;D
1200km pokazuje sie o godz. 7, czyli o jakiś 8-9h za późno, niż planowołech. No ale ulywa i przeczekanie, ból w kolanie przez ostatnie dobre 800km, upał, trudno sytuacja po zjedzyniu makaronu, za dużo przerw spowodowanych niydospaniym, 600km pod wiatr - sie nazbiyrało. Ale to jo wygrywom ta wojna, nic z tych rzeczy mie nie zniszczyło! 40min dodatkowo na kożde 100km to fest dużo, dlatego ciesza sie, że mój organizm pozwolił mi przetrwać 3. cało noc, bo tyj sie obawiołech cholernie.
Wszyscy my :) © gustav
W końcu du dom! © gustav
Victoryyyy! © gustav
Netto: Optymalnie 54h40
Brutto: 69h30
Całkowity czas bez snu: 76h
Na filmie widać, jak sie czułech - jak po przejechaniu 50km, dosłownie! Mogłech spokojnie dokryncić do 1300km, ale stwierdziłech, że niech se kolano już odpocznie ;] Najważniejsze jest to, że moja forma na dziyń dzisijeszy pozwalo mi przejechać o wiele wiyncyj, niż zakłodołech przed wyjazdym. Skoro wiym, że 3. noc można przejechać też bez snu, to ograniczynie czasowe niy wynosi już 65h, a ok. 75.
Przez tyle napotkanych przeciwności zaś zebrołech gigantyczne doświadczynie. I kolejny roz jest nieodsyt, tak jak i rok tymu. To jest już mojo choroba. Nadal niy poznołech swojigo limitu możliwości. I zaś mi to niy bydzie dować spokoju... ;] Dlatego jeśli byda podejmowoł kolejno próba bicia swojigo personal record, to w gra bydzie wchodziła bariera 1350-1400km. Bo teoretycznie byda kiedyś mioł jeszcze lepszo wytrzimałość. Z kożdym rokiym czuja ciut lepszo forma. Ale żeby tego dokonać, to już potrzebny bydzie i wiynkszy busik i ekipa najlepij 4-osobowo. I może jakiś sponsor ;) Jak w RAAM.
RAAM oraz RAA... pomarzyć można :) Ale MRDP za 2 lata to na pewno!
Niyoficjalnie: czyżby to już był najdłuższy ultramaraton tego typu w naszym kraju? Czy zostoł ustanowiony jakiś nowy rekord?
1200km non-stop solo u-23 © gustav
+73 nowe gminy. Czyli yno lubelskie to je województwo, w kierym niy mom jeszcze żodnyj gminy w kolekcji ^^
I pamiontkowy filmik :))
komentarze
W dodatku aby można było taką próbę monitorować musiałaby się odbywać na pętli o długości kilku zaledwie kilometrów i taką pętlę trzeba by pokonywać 80- 100 razy. Dlatego do negatywnych czynników dochodzi znużenie z tym związane. Człowiek, który bije taki rekord musi mieć jednak samozaparcie, wytrzymałość i wiarę w siebie na poziomie grubo przewyższającym tą jaką posiadają nawet całkiem zdolni i osiągający jakieś tam sukcesy cykliści. Koleś, który w tym roku pokonał ten dystans w czasie 48 h jest JEDYNYM NA ŚWIECIE osobnikiem, któremu się to udało a jego wyczyn jest udokumentowany i oficjalnie potwierdzony.
Gość - 22:29 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
812 km w terenie czyli trzeba by pędzić z prędkością 20 km/h i po każdych 5 godzinach ciągłego pedałowania(100 km) robić 55 minutowe przerwy na posiłek i odpoczynek. Faktycznie to zmienia postać rzeczy.Raczej nie ma zbyt wielu osób, które potrafiłyby "zapieprzać" z taką stałą prędkością po leśnym dukcie na tak długim dystansie.
Gość - 22:01 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
Na tym MTB to nie jazda na szosie, tylko w terenie ;) Jaki byłby sens jeżdżenia po szosie? To zmienia postać rzeczy.
Tegoroczny rekord Strassera na szosie - to już inna liga.
Z całym szacunkiem - jadąc z samochodem z zapleczem, terenem bez większych wzniesień, fakt, że w nie do końca fajnych warunkach, ale wykręcając taki czas jaki wykręciłeś -to tylko studium zaparcia i wytrzymałości. IMO - za dużo zapatrzenia na Ultrakolarza :P, do tego trzeba dodać jeszcze więcej szybkości WuJekG - 17:07 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
Tegoroczny rekord Strassera na szosie - to już inna liga.
Z całym szacunkiem - jadąc z samochodem z zapleczem, terenem bez większych wzniesień, fakt, że w nie do końca fajnych warunkach, ale wykręcając taki czas jaki wykręciłeś -to tylko studium zaparcia i wytrzymałości. IMO - za dużo zapatrzenia na Ultrakolarza :P, do tego trzeba dodać jeszcze więcej szybkości WuJekG - 17:07 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
Ale wartość realna rekordu Guinessa - jest minimalna, w skrócie służy temu, żeby osoby, które w normalnych warunkach zawodów sportowych i innych osiągnięć nie mają szans - też mogły zabłysnąć. Wygranie takiego maratonu w Radlinie - to na pewno większe osiągnięcie niż jakiś naciągany na maksa rekord jak jazda na MTB po szosie.
Swego czasu w Polsce Zdzisław Kalinowski bił rekord Guinessa w jeździe dobowej 750km. No i pobił ten rekord, tylko co z tego, jak prawdziwy rekord w jeździe dobowej dochodził już pod 900km (a to zupełnie inna liga niż 750km). Tylko Ci ludzie, którzy go bili - nie zgłaszali tego do Guinessa, bo im chodziło o pobicie prawdziwego rekordu, a nie robieniu czegoś pod publiczkę. wilk - 12:24 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
Swego czasu w Polsce Zdzisław Kalinowski bił rekord Guinessa w jeździe dobowej 750km. No i pobił ten rekord, tylko co z tego, jak prawdziwy rekord w jeździe dobowej dochodził już pod 900km (a to zupełnie inna liga niż 750km). Tylko Ci ludzie, którzy go bili - nie zgłaszali tego do Guinessa, bo im chodziło o pobicie prawdziwego rekordu, a nie robieniu czegoś pod publiczkę. wilk - 12:24 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
Tutaj są wszystkie informacje http://biurorekordow.pl/jak-pobic-rekord/
Wystarczy się z nimi skontaktować a oni przysyłają wszystkie wytyczne które muszą być spełnione by rekord został uznany. PakiPakistan - 11:55 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
Wystarczy się z nimi skontaktować a oni przysyłają wszystkie wytyczne które muszą być spełnione by rekord został uznany. PakiPakistan - 11:55 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj
Dokładnie tak! Dlatego wydaje mi się, że warto by było spróbować..pobicie Rekordu Guinnessa to jednak coś bardziej prestiżowego i bardziej medialnego niż to co robisz w tej chwili. Dlatego gdyby Ci się udało to uzyskałbyś większy rozgłos a to zawsze daje jakieś dodatkowe możliwości i otwiera jakieś drzwi..
Trzeba by się dokładnie dowiedzieć jakie są ograniczenia sprzętowe i jakie warunki muszą być zachowane by taki rekord został oficjalnie uznany.Dodatkowo mógłbyś pogadać o tym z władzami Rybnika na pewno byliby tym zainteresowani i udzieliliby Ci pomocy bo dla miasta to też niesamowita promocja, kiedy jeden z mieszkańców bije taki rekord. PakiPakistan - 17:43 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj
Trzeba by się dokładnie dowiedzieć jakie są ograniczenia sprzętowe i jakie warunki muszą być zachowane by taki rekord został oficjalnie uznany.Dodatkowo mógłbyś pogadać o tym z władzami Rybnika na pewno byliby tym zainteresowani i udzieliliby Ci pomocy bo dla miasta to też niesamowita promocja, kiedy jeden z mieszkańców bije taki rekord. PakiPakistan - 17:43 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj
Zamiast kolejnej rajzy 1350-1400 km nie bardziej by Ci się opłacało spróbować pobić oficjalny Rekord Guinnessa w jeździe 48 h na rowerze górskim, który od lipca/sierpnia 2015 roku wynosi 812 km?
PakiPakistan - 16:37 niedziela, 27 grudnia 2015 | linkuj
Gustav masz tu wszystko: http://tenbashi.bikestats.pl/953969,Lodz-Jantar-nad-nasz-piekny-Baltyk.html w wolnej chwili zapraszam do przeczytania.
Pogoda była zacna, wręcz wymarzona. Trip zrobiony na góralu ze slickami. W tym roku zakupiona szosa i myślę, że większy dystans jestem wstanie spokojnie przejechać. Jednak te plany zostawiam na następny rok.
Co do gwary śląskiej to znam wyciep hasie i tyle mi zostało po naukach śląskiego. A 10 level nie jestem w stanie sobie nawet tego wyobrazić.
Krótki komentarz do filmiku - zdecydowanie za długi. Faktem jest zawarłeś w nim wszystkie ciekawe fakty.
Na przyszłość realcja i film warta do zapamiętania.
Kolejna sprawa jestem z Łodzi szkoda, że nie wiedziałem o Twoim tripe zawsze można było Cię trochę podholować. Pamiętam jednak tą noc! 15 wrzesień a taka nawałnica jakich mało w lato! Musiało być ciężko.
Czekam na kolejne Twoje rekordy.
Pozdrower. tenbashi - 15:55 czwartek, 8 października 2015 | linkuj
Pogoda była zacna, wręcz wymarzona. Trip zrobiony na góralu ze slickami. W tym roku zakupiona szosa i myślę, że większy dystans jestem wstanie spokojnie przejechać. Jednak te plany zostawiam na następny rok.
Co do gwary śląskiej to znam wyciep hasie i tyle mi zostało po naukach śląskiego. A 10 level nie jestem w stanie sobie nawet tego wyobrazić.
Krótki komentarz do filmiku - zdecydowanie za długi. Faktem jest zawarłeś w nim wszystkie ciekawe fakty.
Na przyszłość realcja i film warta do zapamiętania.
Kolejna sprawa jestem z Łodzi szkoda, że nie wiedziałem o Twoim tripe zawsze można było Cię trochę podholować. Pamiętam jednak tą noc! 15 wrzesień a taka nawałnica jakich mało w lato! Musiało być ciężko.
Czekam na kolejne Twoje rekordy.
Pozdrower. tenbashi - 15:55 czwartek, 8 października 2015 | linkuj
Wielkie gratulacje za wyczyn. Dystans miażdży. Ja po prawie 400km miałem dość. Życzę dalszego pokonywania samego siebie! Szacun.
PS. szkoda, że nie ma takiego przycisku zamiany śląskiego na polski - mimo to przeczytałem całą relację. Śląski ciężko się czyta - wolę go słuchać! tenbashi - 12:12 czwartek, 8 października 2015 | linkuj
PS. szkoda, że nie ma takiego przycisku zamiany śląskiego na polski - mimo to przeczytałem całą relację. Śląski ciężko się czyta - wolę go słuchać! tenbashi - 12:12 czwartek, 8 października 2015 | linkuj
przeczytałem! więcej niż połowę bo jednak czytanie gwary to dla mnie na dłuższą metę masakra.
Gratulacje oczywiście wyczynu i fajnie, że gościsz w moim mieście. :)
Zgadzam się Wilkiem, jakikolwiek odpoczynek daje więcej niż ciągła jazda bez. A zasypianie na rowerze i ryzykowanie życia innych to czysta amatorka ;) Ty już jesteś na wyższym poziomie i takie rzeczy powinieneś ogarniać. Zresztą w tej volovinie miejsca na kimę jest sporo. :)
Niezły wyczyn, szacun. :) James77 - 13:45 środa, 30 września 2015 | linkuj
Gratulacje oczywiście wyczynu i fajnie, że gościsz w moim mieście. :)
Zgadzam się Wilkiem, jakikolwiek odpoczynek daje więcej niż ciągła jazda bez. A zasypianie na rowerze i ryzykowanie życia innych to czysta amatorka ;) Ty już jesteś na wyższym poziomie i takie rzeczy powinieneś ogarniać. Zresztą w tej volovinie miejsca na kimę jest sporo. :)
Niezły wyczyn, szacun. :) James77 - 13:45 środa, 30 września 2015 | linkuj
Co do bicia tego typu rekordu (czyli jazdy bez snu) - o tyle to nie ma sensu, że mało kto próbuje takie rekordy bić, więc to coś jak bicie rekordu Guinessa np. w biegu na rękach ;))
Dla zdecydowanej większości ludzi którzy jeżdżą tego typu trasy nie jest ważne czy to było ze snem czy bez - tylko jaki mieli czas przejazdu. Dużo trudniej jest zrobić to w 55h, niż zamulać i jechać na siłę bez snu a czas mieć koło 70h. Daniel Śmieja na pierwszym MRDP przejechał aż 3 noce bez snu i w trzeciej edycji już tego błędu nie popełnił, uznał, że to się zupełnie nie opłaca. wilk - 13:17 środa, 30 września 2015 | linkuj
Dla zdecydowanej większości ludzi którzy jeżdżą tego typu trasy nie jest ważne czy to było ze snem czy bez - tylko jaki mieli czas przejazdu. Dużo trudniej jest zrobić to w 55h, niż zamulać i jechać na siłę bez snu a czas mieć koło 70h. Daniel Śmieja na pierwszym MRDP przejechał aż 3 noce bez snu i w trzeciej edycji już tego błędu nie popełnił, uznał, że to się zupełnie nie opłaca. wilk - 13:17 środa, 30 września 2015 | linkuj
jak podświetlasz sigme? bo mi się kiedyś raz udało, i teraz różne kombinacje probuje, i dalej nic :D
tlenek - 21:40 wtorek, 29 września 2015 | linkuj
Jasny gwint i ciemna śrubka !!! Jak dla mnie wyczyn kosmiczny!!! Gratki :)
starszapani - 19:59 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj
Gratulacje.
Warunki ciężkie,samotna jazda,walka z bólem twardo walczyłeś i dałeś radę.
Bicie kolejnych rekordów nie ma specjalnie sensu.Wilk wszystko napisał,więc nie będę się powielał.
Musisz zrobić porządek z tymi kolanami.Zmieniłeś ramkę na mniejszą i ustawienia pewnie są poprawne,powinien być git.To może być sprawa diety.Świetny pomysł z tym samochodem.
Jak Ci się ta nowa dieta sprawdziła?
I jeszcze raz gratki. GoralNizinny - 18:02 niedziela, 27 września 2015 | linkuj
Warunki ciężkie,samotna jazda,walka z bólem twardo walczyłeś i dałeś radę.
Bicie kolejnych rekordów nie ma specjalnie sensu.Wilk wszystko napisał,więc nie będę się powielał.
Musisz zrobić porządek z tymi kolanami.Zmieniłeś ramkę na mniejszą i ustawienia pewnie są poprawne,powinien być git.To może być sprawa diety.Świetny pomysł z tym samochodem.
Jak Ci się ta nowa dieta sprawdziła?
I jeszcze raz gratki. GoralNizinny - 18:02 niedziela, 27 września 2015 | linkuj
A myślałem że jak ja zrobię 380 zasypiając w trakcie jazdy to będzie coś... Myliłem się :D
pawelwafel - 22:42 piątek, 25 września 2015 | linkuj
Gratulacje ogromnej wytrzymałości i samozaparcia w walce z bólem i pogodą. Zrobić taką trasę samotnie to jest spory wyczyn, można zacząć myśleć o MRDP.
Jako że ukończyłem MRDP - parę rad, w przygotowaniach się do tej imprezy radziłbym zmienić podejście do jazdy na takich trasach. Jazda przez 3 czy nawet 2 noce bez snu - jest zupełnie nieopłacalna, co z tego, że zrobisz to bez snu jak czas brutto będziesz miał gorszy? To ma sens tylko jak dasz radę się zmieścić w ok. 55-60h, powyżej tej granicy przestaje się to zupełnie opłacać - bardzo dobrze było to widać na tegorocznym GMRDP, gdzie paru ludzi niepotrzebnie straciło czas przez jazdę na siłę drugiej, a nawet i trzeciej nocy, te zyski są jedynie pozornie, do tego jeszcze mocno ryzykujesz jadąc niedospany. Lepiej pospać 2-3h i ruszyć coś wypoczętym, niż zamulać 15-20km/h. I to widać po Twoim czasie, w kontekście MRDP - 1200km w 70h to jednak mocno na styk, może to być troszkę za mało, tam trzeba robić 310km na dobę, ale pierwszą dobę gdy jedzie się na świeżo liczy się zupełnie inaczej, no i do tego prawdziwy MRDP to tylko kategoria "extreme", czyli bez wsparcia samochodu, czyli samemu wieziesz 4-5kg bagażu, sam wszystko załatwiasz - a to oznacza większe straty czasu. Poza tym tu jechałeś po w miarę płaskiej trasie, a na MRDP po 1200km zaczyna się ponad 1000km gór i trzeba zrobić przed tym zapas kilometrów. wilk - 22:19 czwartek, 24 września 2015 | linkuj
Jako że ukończyłem MRDP - parę rad, w przygotowaniach się do tej imprezy radziłbym zmienić podejście do jazdy na takich trasach. Jazda przez 3 czy nawet 2 noce bez snu - jest zupełnie nieopłacalna, co z tego, że zrobisz to bez snu jak czas brutto będziesz miał gorszy? To ma sens tylko jak dasz radę się zmieścić w ok. 55-60h, powyżej tej granicy przestaje się to zupełnie opłacać - bardzo dobrze było to widać na tegorocznym GMRDP, gdzie paru ludzi niepotrzebnie straciło czas przez jazdę na siłę drugiej, a nawet i trzeciej nocy, te zyski są jedynie pozornie, do tego jeszcze mocno ryzykujesz jadąc niedospany. Lepiej pospać 2-3h i ruszyć coś wypoczętym, niż zamulać 15-20km/h. I to widać po Twoim czasie, w kontekście MRDP - 1200km w 70h to jednak mocno na styk, może to być troszkę za mało, tam trzeba robić 310km na dobę, ale pierwszą dobę gdy jedzie się na świeżo liczy się zupełnie inaczej, no i do tego prawdziwy MRDP to tylko kategoria "extreme", czyli bez wsparcia samochodu, czyli samemu wieziesz 4-5kg bagażu, sam wszystko załatwiasz - a to oznacza większe straty czasu. Poza tym tu jechałeś po w miarę płaskiej trasie, a na MRDP po 1200km zaczyna się ponad 1000km gór i trzeba zrobić przed tym zapas kilometrów. wilk - 22:19 czwartek, 24 września 2015 | linkuj
@tlenek
Taki był mój pierwszy wybór, aż zobaczyłem tego Kellysa na filmiku. Dzięki temu rytmowi świecenia jest dobrze widoczna. I połowę tańsza od Walle''ego twry - 16:36 czwartek, 24 września 2015 | linkuj
Taki był mój pierwszy wybór, aż zobaczyłem tego Kellysa na filmiku. Dzięki temu rytmowi świecenia jest dobrze widoczna. I połowę tańsza od Walle''ego twry - 16:36 czwartek, 24 września 2015 | linkuj
jak chcesz coś mocnego na tył, to polecam mactronic walle. widoczna z kilometra :)
tlenek - 14:12 czwartek, 24 września 2015 | linkuj
A ja poproszę o model tylnej lampki, akurat mi wysiadła i jestem na kupnie, a ta jest dobrze widoczna w nocy, w deszczu, w huraganie :)
twry - 12:17 czwartek, 24 września 2015 | linkuj
Gratuluję! Jaką miałeś przednią lampkę na te 3 długie noce?
Pidzej - 21:35 środa, 23 września 2015 | linkuj
Wielkie gratulacje, brawo gustav ogląda się świetnie. Jestem w szoku że tak dobrze wyglądałeś po tej trasie. Kierowca auta wyglądał na bardziej zmęczonego od Ciebie :) Z tym przysypianiem i zjeżdżaniem na pobocze to duże ryzyko.
Gość - 20:38 środa, 23 września 2015 | linkuj
Now it''''s time...
The New,
Improved, Version T1200 of Gustav has been released!
Who or WHAT can stop him!?
Maybe a truck ?
Jednym słowem GODny wyczyn!
Przestań już bić te rekordy, bo jak czytam o tym przysypianiu w siodle...
Szkoda by było, bo przyzwoity gościu z Ciebie hehe Lama - 10:45 środa, 23 września 2015 | linkuj
The New,
Improved, Version T1200 of Gustav has been released!
Who or WHAT can stop him!?
Maybe a truck ?
Jednym słowem GODny wyczyn!
Przestań już bić te rekordy, bo jak czytam o tym przysypianiu w siodle...
Szkoda by było, bo przyzwoity gościu z Ciebie hehe Lama - 10:45 środa, 23 września 2015 | linkuj
Jeszcze raz wielkie gratulacje! I jeszcze większy szacun bo warunki miałeś mega ciężkie. Powódź i burze w nocy, a ten pojechał dalej, coś pięknego :D
piotrkol - 22:37 wtorek, 22 września 2015 | linkuj
świetny filmik i dobra ekipa na supporcie! miałem oglądać czasówkę kobiet, ale zasypiałem, za to Twój filmik czymoł w napięciu :DDD raz jeszcze graty!
k4r3l - 20:47 wtorek, 22 września 2015 | linkuj
I jeszcze jedno! Ja na swoj rekord nie zabralem lemondki, plulem sobie pozniej w brode nie raz. Ale Ty pojechales na 1200 z samymi uchwytami na lokcie..rozumiem, ze rece w koszyczek i jazda?;)
piofci - 16:17 wtorek, 22 września 2015 | linkuj
Haha super! Niektorzy robia 1200km podczas 2tyg wyprawy:) Szacunek i wielkie gratulacje! Ile razy w tracie jazdy powiedziales sobie, ze w sumie niepotrzebna ta ekipa serwisowa w volvo?:)
Plan na 2017 piekny, szykuje nam sie kolejny wariat w przodzie stawki ultramaratonow..;) piofci - 16:14 wtorek, 22 września 2015 | linkuj
Plan na 2017 piekny, szykuje nam sie kolejny wariat w przodzie stawki ultramaratonow..;) piofci - 16:14 wtorek, 22 września 2015 | linkuj
Kosmos z okładem. A najlepszy motyw to ten (deklarowany) "niedosyt" ;D;D
mors - 20:45 poniedziałek, 21 września 2015 | linkuj
Gratulacje, szok normalnie a relacja po śląsku ,tym przyjemniej będzie się to czytać, masz taki styl to się go trzymaj
porcupine - 15:10 poniedziałek, 21 września 2015 | linkuj
A co się będzie chłop rozdrabniał :D
Gratulacje za taką wyprawe.
Czekam na filmik i relacje po ślońsku :) tlenek - 20:42 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Gratulacje za taką wyprawe.
Czekam na filmik i relacje po ślońsku :) tlenek - 20:42 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Pełen podziw, Ale mam dwa pytania czy ty umiesz jeszcze chodzić? A tym bardziej siedzieć :) :)
zawrom - 20:21 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Ciężko cokolwiek sensownego wymyślić żeby napisać. W głowie się nie mieszczą te liczby, które tu widzę!!! Mój szacunek wzrósł jeszcze bardziej choć myślałem, że już bardziej się nie da :D Czekam na relację, będzie pięknie :)
piotrkol - 11:21 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Za takie akcje po prostu kocham bikestats za takich psycholi ;-), a ty Sebastian zniszczyłeś system - Paris Brest Paris masz już zaliczone w wersji PL :)
Jako polonista z wykształcenia wolę po polsku ale po śląsku też będzie gryfnie franz11 - 11:17 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Jako polonista z wykształcenia wolę po polsku ale po śląsku też będzie gryfnie franz11 - 11:17 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
o ja pie...ole!!! Toś poleciał po bandzie!!! Szacun i giga graty Rybnicki Terminatorze :)
jakubiszon - 10:24 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Co tu się wlasnie odj***alo to ją nawet nie. ;)))))
k4r3l - 10:15 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Gratulacje. Właśnie się zastanawiałem co tak cicho na tym blogu, a Ty cały czas pyndalowałeś :)
twry - 08:11 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Wow jestem pod wrażeniem!
Gratulacje, pewnie już jesteś zregenerowany B-)
Fajnie coś takiego przeżyć. klimas13 - 07:58 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Gratulacje, pewnie już jesteś zregenerowany B-)
Fajnie coś takiego przeżyć. klimas13 - 07:58 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Gratulacje Master!!! Jo je za relacjom po naszymu ;)
CFCFan - 07:31 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Niesamowite, gratulacje!
Oddaję głos na polski. :) michuss - 05:12 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Oddaję głos na polski. :) michuss - 05:12 niedziela, 20 września 2015 | linkuj
Chyba cię pogięło :) Tyś jest przewaryjot. Graty oczywiście
daniel3ttt - 21:45 sobota, 19 września 2015 | linkuj
Komentuj