blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Po wsi

Poniedziałek, 31 sierpnia 2015 Kategoria a) Szłapy rozgrzote [100-199km]
Km: 102.60 Km teren: 0.00 Czas: 03:36 km/h: 28.50
Pr. maks.: 64.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Po robocie musiołech podjechać do Kończyc. Dołech tyż cynk Danielowi, czy kaj se czasym niy pyndaluje - padoł, że ja, wiync wyjechoł w mojo strona. Po jakoś 3km se kapnyłech, że niy mom torebki podsiodłowyj ze wszystkimi pierdołami z 1.pomocy rowerowyj, wiync jasno decyzja, że lepij dołożyć 6km, niż mieć platfusa 40km od domu i nie wiedzieć, co wtedy zrobić... ;] W Jastrzymbiu zauważyłech typa na MTB, co po ścieżce fest zapierd.... gipko jechoł :> beztoż zaro zadzwoniłech do Daniela, czy to był on hehe Ale jednak ni - jest już na granicy miasta. Trefilimy se kajś tam no i jazda na Kończyce, w miyndzyczasie godani o pierdołach ;> Ale yno przez 10km, bo Daniel musioł gnać do roboty. Zaproponowoł mi ślad do wiślanki przez Pruchna. Nigdy żech tym odcinkiym niy jechoł, wiync trza było obadać :)
Daniel we własnyj osobie ;]
Daniel we własnyj osobie ;] © gustav

Droga do Pruchnej
Droga do Pruchnej © gustav

Ksiynżyc, bombon asfalt, same hopki - nic yno jechać!

A już na wjeździe do Żor wyczerpało mi se aku w proxie... Zaś...  Kurde w Kończycach 2 diody na 3, na wiślance już jedna yno i po pół godzinie już całkowicie OFF.. :/ Ale byłech przigotowany hyhy Wyciongłech latarka, taśma - zamocowołech, zapolyłech i... dupa! niy działało! co je graneee? 2 lampki i żodno niy dzialała.

Żodno.

Odryncołech, wymieniyłech baterie, pstrykołech, naciskołech... po 20min dopiyro zaczła świycić... Coś ze stykami. I jechołech dalij. I po 200m se wyłonczyła. I zaś przeklyństwa w kożdo strona świata. Walłech w nia i se zapolyła, jakoś du dom zajechołech..

to jak masz naładowany na full, to podłącz lampke, włącz tryb 20%, ten najsłabszy, i zostaw na biurku, i licz ile godzin ci wytrzyma.
Okaże się czy ten aku jest dobry, czy jakiś wadliwy.
Mi tak świeci z 15h, a potem już widać jak słabnie moc, ale to 15h jest stabilne światło
- 18:39 czwartek, 3 września 2015 | linkuj
pisze,że czas ładowania od zera - 3-4h. Po takim czasie faktycznie ostatnio dioda w ładowarce była zielona, no ale kurde czy to nie za krótko? czy rzeczywiście ciulaty ten akumulator...
gustav
- 18:15 czwartek, 3 września 2015 | linkuj
a to mi rzep odpadł przy pierwszym mocowaniu :v
Jak korzystam z małej podsiodłówki na miejscu, to wkładam aku do niej. a jak z dużej, to przewlekam jeden pasek z bikepacka przez aku i też się trzyma :)
- 14:27 środa, 2 września 2015 | linkuj
Coś masz z tym proxem nie tak.
U mnie na trybie 20%, świeci do 15 godzin :)
A te 3 zielone diody, to żyją własnym życiem.
100% świecą 3
60% dalej świecą 3
50% to na trybie minimalnym świecą 3, a jak włączysz mocniejszy, to już 2 albo 2 a trzecia miga
a jak już spadnie, że świecą tylko 2, a trzecia nawet nie miga, to znak, że jeszcze 2-3 godziny max.
Można też dokupić pakiet aku do proxa, albo kupić np 8 akumulatorków i dać jakiemuś znajomemu w celu zrobienia dobrego pakietu o odpowiednich parametrach :)
- 21:44 wtorek, 1 września 2015 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nnejt