blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Relaxx po okolicy

Środa, 19 sierpnia 2015
Km: 67.75 Km teren: 0.00 Czas: 02:30 km/h: 27.10
Pr. maks.: 68.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: FastBack 5.8 Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Po robocie ugodołech se ze znajomom, kiero powoli wkrynco se w cycling's level up (wizja karbonu, 11s itd...) i jechalimy w losowym kierunku - padło na Orzesze i nazot DK81. Moji szłapy jeszcze wczorajsze, niyzregenerowane, fest ciynżkie, ale jakoś dowołech rada hehe. W Dodatku piyrwsze 30km pod doś mocny wiatr, ale wierzyłech, że droga na Żory to bydzie mega gipko sielanka skuli wiatru w plecy (m.in. sekwyncjo dwóch super zjazdów na wiślance w Łaziskach) - niystety tyn wiater jakoś bardzij z boku wioł i yno 68km/h uzyskołech:/ Na ostatnich kilometrach przedstawiłech towarzyszce swojo opinia nt. inwestowanio grubyj kasy w karbonowe ramy w amatorskim świecie kryncynio. Jakbych zamiast Apex'a kupił zaś drogie włókno i zaś z powodów niyzależnych ody mie by one strzeliło przez jakikolwiek powód - ojjj by se działo... 400g wiyncyj w jeździe niy czuja,  teoretycznie mniyjszyj sztywności tyż niy... 2000zł różnicy na koncie widać fest ;] Aluminium na ciynżkich wh-r501 krynci se zajembiście!

Zapomniołech o stravie heh..