blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

7up! po robocie

Sobota, 25 kwietnia 2015 Kategoria d) Papa gore [500-699km]
Km: 515.80 Km teren: 0.00 Czas: 22:00 km/h: 23.45
Pr. maks.: 61.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: XC Custom Evolution Aktywność: Jazda na rowerze
Zamiast muzy ;]

Realizacja planu trwo w nojlepsze.. Nastympny kroczek do gryfnego, zielonego monolitu odhaczony :) To była jedna z tych RAJZ, na kiero czekołech, a niy tak jak ostatno tydziyń tymu - kiero chciołech mieć już za sobom. Multum szwarnych fotek, super pogoda i widoczki, zaś jakiś rekordy, a z negatywów to yno tragicznie mizerno końcówka... no ale żyja eheh...

No to tak: prziszłech z roboty przed 19. Od razu w kole wymieniłech kieta ze stock'owego kmc na hg40. Bawia se w zamiany, a niy, że na jednyj kiecie jeżdża, aż cały napynd rozdupi ;] Potym jeszcze dlo pewności obejrzołech pogoda - w nocy już okej, w końcu niy ma mrozów, a za dnia hyc i zero opadów. no i wiater W, WS umiarkowany (no chyba niy...). Do biedrony po pieczywo na trasa + kawy 3w1, kiere kiedyś zdoły egzamin. Potym ograniołech mapa, co przi gminobraniu trwo trocha długo. Wszystki przigotowania dużo czasu zajyły, beztoż wyjechołech o 23:25. Darowołech se spani, bo tydziyń tymu żałowołech, że wyjechołech w zasadzie wczesno nad ranym. Czyli kolejno próba super dystansu po robocie, ale już na mtb :) Żeby dojechać najkrócyj do Prudnika, musiołech jechać bez te wszystki zadupia za Raciborzym...
Sztyjc wioski, na foto Lisięcice
Sztyjc wioski, na foto Lisięcice © gustav

Bez żodnyj złośliwości, że godom na to zadupia, ale fest niy lubia sam jeździć, bo sam po prostu nic niy ma. Dodatkowo droga cało ta mo status wojewódzkij (!) a jak wyglondo, widać na foto...  Po za obszarami zabudowanymi miołech rychtyk ciarki, normalnie strach pyndalować jak se mo świadomość, że jedne auto jechało co nawet godzina. Od Raciborza aż do DK40, bez prawie 50km naliczyłech 6 aut. Z czego 3 aż w 1 wiosce.. Ale całe szczyńści, że w nocy już som niy byda mioł powodu tu jechać kiedyś.
I potym gryfnym asfaltym już bez Prudnik aż do Nysy, kaj wbiłech na tanksztela po butla wody. Było 6-7 stopni i ogólnie super se jechało. Teoretyczny wiater z zachodu w ogóle niy odczuwalny! Kupiłech ta woda za 3,5 ale jak obsługa se dowiedziała, co jo odwalom na tym kole... :D zaro w gratisie hotdog, gorko herbatka, 11 odblasków, żeby było mie bardzij widać i szolka od coca coli hehehe miołech być sam yno góra 3min, a zeszło ze 40min :>

Gratisowy tank na tankszteli :)
Gratisowy tank na tankszteli :) © gustav

No to w Nysie mom już jakiś fanów hehe
Słit focia? łaj not :D
Słit focia? łaj not :D © gustav

Fol odblasków i szolka
Fol odblasków i szolka © gustav

Padołech, że jak nastympny roz sam pojada, to z tom prziczepkom z BalticTour, co by te wszystki gratisowe fanty pomieścić :D

Wschód nastowo

KaPiTaLniE © gustav

Zameczek w okolicach Kamieńca
Zameczek w okolicach Kamieńca © gustav

Była już jakoś 7:30-8, wiync powoli se ciepło robiło, trza było seblyc wszystki grzejonce lonty, z wyj. komina, kominiarki i bluzy. Widać na foto, że wciepołech jedyn inkszy koszyk na bidon - w takim moga wozić już butle 1,5-1,75l, co znacznie redukuje robiynie przerw na zakupy.
Postój na tle gór
Postój na tle gór © gustav

Piyrwszo gmina Bardo na 160km hehe. Mniyjwiyncyj od tego czasu "uruchomił" se tyn wiater, wioł raczyj z WS. Momyntami fajnie zawiywoł ehh... Czyli udało mi se zrobić te 140-150km w prawie bezwietrznych warunkach. Dobry biznes ta jazda zaro po robocie.
Wbijomy na gryfny asfalt
Wbijomy na gryfny asfalt © gustav

Taki wiodczki :)
Taki wiodczki :) © gustav

Do Srebrnyj Góry pod lekki nachylynie, cołki czos pod wiater, ok 18km/h na spokojnie :)
Srebrna Góra
Srebrna Góra © gustav

Na tyj ścince już musiołech seblyc mojo kominiarka, bluza, bo hajcung totalny.. Zaczył se lans w pełnych narodowych barwach - strój BS to je to!
Srebrna Góra w cyntrum
Srebrna Góra w cyntrum © gustav

I widok z podjazdu - KOSMOS!
I widok z podjazdu - KOSMOS! © gustav

Już na zjeździe
Już na zjeździe © gustav

Serpentynki mmm
Serpentynki mmm © gustav

Yno 3km musiołech podjechać, a raczyj zjechać w dół, do Nowyj Rudy, czyli po gmina :>
Zjazd po jedna gmina
Zjazd po jedna gmina © gustav

I potym jeszcze do sklypu po wyngle i na podjazd, niby 722m :)
Podjazd do Dzierżoniowa
Podjazd do Dzierżoniowa © gustav

W tymże mieście spotykom młodego adepta kolarstwa z klubu LKS ATOM, kiery prowadzi mie aż do Piławy Górnej.

Ściyżki w Dzierżoniowie
Ściyżki w Dzierżoniowie © gustav

W tle najwyższy szczyt pod Wrocławiym - Sobótka/Góra Ślęża 718m. Praktycznie z kożdego miejsca widoczno :)
Ciepłowody - okolice
Ciepłowody - okolice © gustav

Przeszło 30 stopni
Przeszło 30 stopni © gustav

Do Łagiewnik pod doś mocny wiater.. średnio 20km/h na tym odcinku. I zaś w tle Sobótka.
DK39 do Łagiewnik
DK39 do Łagiewnik © gustav

Zjazd z DK8 po 2 gminy, to ta najdalszo od chaty :>
Najdalszo dzisiejszo gmina
Najdalszo dzisiejszo gmina © gustav

I potym prosto DW do Oławy z jednym postojym w sklepie. Wiatr nawet mi pomogoł, czynsto na liczniku ze 30km/h :> Dopiyro w Brzegu wbijom do biedrony po ostatni już zakupy na noc.

W zasadzie pusto DK94
W zasadzie pusto DK94 © gustav

Taki se z tyłu
Taki se z tyłu © gustav

Jest moc, niy ma co!
Jest moc, niy ma co! © gustav

Kajś na wiadukcie
Kajś na wiadukcie © gustav

Taki inksze hehe
Taki inksze hehe © gustav

Potym już niy było czego fotografować. Tradycyjnie fotka zachodu bych zrobił, ale wszyndzi chmury. Na wyjeździe z Opola średnio 24.17 jeszcze pamiyntom i jakoś 420km. Moji morale były jeszcze bardzo dobre :) Na przistanku oblykłech już nocne wdzianka, coś pojodłech i jazda na ostatnio prawie setka. Z tym że już direkt w zasadzie pod som wiatr. Ale że słońce zaszło, to i tyn wiatr już niy był taki mocny, jak za dnia. Powoli zaczynała se ochota na spani... W zasadzie już niy społech 37-38h. Roz yno miołech 20min taki synny kryzysik na DK8 po połedniu. A droga na Racibórz fest mi se dłużyła, masakrycznie fest... W zasadzie średnio pyndalowołech 20km/h. Ochota na jedzynie - średnio. Ogólnie na DK 45 im bliżyj Raciborza, tym wiyncyj hopek. W pewnym momyncie zostało 40km. Pyndaluja i pyndaluja - 37. Po jakimś czasie - 34. No jo piernicza tako jazda.. Ale najgorsze było to, że co chwila musiołech stować, żeby se jebnyć porzondie w morda i w ogóle - tak mi se spać chciało... Jo już mioł myśli legnyć se na jakoś trowa i na 2h pospać. Było 13 stopni, wiync w miara ciepło. Ale niy - po to mom bransoletka NEVER GIVE UP! od Ultrakolarza, żeby w takich momyntach dokończyć zaplanowana rajza!! Jakoś se kulołech. Ale im bliżyj Racioborza, tym mojo termika organizmu zaczyła szwankować, abo pieorn wiy co. Na zjazdach było mi zima, na podjazdach niy umiołech strzimać z ciepła. Oblykłech polarowe rynkawiczki, to za ciepło, oblykłech letni kolarski - za zima... :/ To samo jeśli chodzi o obleczyni bluzy abo czopki... Miołech już totalnie wyebane na średnio, i tak była dalij rekordowo. Jechołech w trybie eko. Noo a już 5km przed Rybnikiym zaliczyłech zol... nie wiym czy zasnyłech, straciłech koncentracjo, zapatrzyłech se w coś... wjechołech w krawynżnik od chodnika i ciuuul z kołym na ziymia.. :( przi nadgarstku i na udzie skóra zedrzyto, dziwne, że spodynki całe...
Przijechołech pobudzony bez tyn "wypadek" jakoś o 2:10-2:20, czyli 27h zeszło - to o 3h mniyj niż tydziyń tymu na tym samym dystansie. Jak lygłech do wyra, to po 2min w innym świecie.

Pobiłech rekord dystansu "po robocie" o prawie 16km. Uzyskołech najlepszo średnio na 500km na tego typu kole (a spokojnie idzie odejmnyć czas na te wszystki przerwy bezsynsowne, nawet ze 2-3min na kożdo setka opcjonalnie). Dublet weekendowy po 500km :)

Myśla, że na tegorocznym maratonie już w Mszanie (do zeszłego roku w Radlinie) - mom szansa uzyskać na tym kole 500km w 24h. To by było coś :)

+22 gminy i 7-ka z przodu :) Kurde, nad Wrocławiym brakuje mi jednyj jedynyj gminy, żeby tyn "West Wall" rychtyk równo wyglondoł. Rok tymu miołbych ta gmina, gdyby do nij prowadził asfalt, a niy kamienisto ściyżka bez pole... Ale po nia podjada kiedyś, jak byda we Wrocławiu jeszcze roz :)

Lampka prox też ma wbudowany akumulator więc chyba ten power bank mógłby ten akumulator naładować.Tak mi się przynajmniej wydaje, ale nie wiem czy ktoś już próbował to zrobić.
- 14:27 piątek, 1 maja 2015 | linkuj
jak najbardziej już myślałem o zakupie, opcjonalnie na stravę, ale głównie na korzystanie z gps gdzieś daleko, kamerkę też można by podładować (chociaż mam zapasowe aku), ciekawe jeszcze, czy jest możliwość używania tego banka jako aku dla mej lampki prox? :> wersja 12k chyba najbardziej opłacalna, jak się bawić to na całego ;D
- 12:31 piątek, 1 maja 2015 | linkuj
a tutaj recenzja power banku Forever https://www.youtube.com/watch?v=M06Dq-WBXHs
- 11:42 piątek, 1 maja 2015 | linkuj
Gustav czytałeś o power bankach? http://powerbank.edu.pl/oferta/ Kupujesz takiego za 100 pln i spokojnie robisz tą swoją trasę korzystając z aplikacji Strava.. Ja właśnie zamówiłem Forever12000. Przy normalnym korzystaniu ze smartfona (strava,korzystanie z neta, robienie zdjęć) bateria pada mi po 8 godzinach- power bank Forever12000 pozwala mi naładować tą baterię 5 razy a więc to daje 48 godzin ciągłego korzystania ze smartfona.
- 11:32 piątek, 1 maja 2015 | linkuj
Mosz chłopie zaparcie. Ciągle mało, mało i mało... Graty z fajną wyprawę i tym razem za jazdę po górkach.
daniel3ttt
- 17:16 środa, 29 kwietnia 2015 | linkuj
moje rowerowe wojaże to znają co najwyżej sąsiedzi, a gdzie tam dopiero co rybnickie media... i też nigdy w lokalnej tv nie widziałem reportażu o np. gościach z okolic, co ukończyli bbt. no :)
- 21:27 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj

Koleś przejechał 1.000 km w 5 dni i się tym zainteresowała telewizja.
Gustav jak będziesz sobie tak dalej poczynał to się nie zdziw jak któregoś dnia zapukają do twoich drzwi i zrobią jakiś reportaż o Tobie :)
- 18:05 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj
Paki - humor to podstawa :) a co do filmików - będą już od następnych gminobrań, teraz po prostu zapomniałem naładować aku :/ w zasadzie mogę pożałować poranka i terenów Srebrnej Góry.
Piotrkol - na kole Strasser''a może by dało radę :D
Lama - w taki niepozorny oto sposób zbiera sie fanty bez interwencji mundurowych hehe a tak ogólnie to co w tej rajzie jest takiego nadzwyczajnego? ;]
Twiggy - jaki tam guru.. są 100x lepsi; z roweru najbardziej ucierpiała tylna przerzutka i element buta - zdarte zauważalnie ehh
4 - hehe pobić swoje okienko o 1km to niecodzienna sprawa, ale już myślałem tylko o tym, żeby jak najprędzej usnąć na swoim łożu ;]
Gość - znajome mi zestawienie słów :>
X - trzeba kiedy pojechać do Nysy coś pozwiedzać, skoro piszesz, że piękne miasto. I przy okazji na stację po jakiś obiadzik? hehehe :D dałem dziewczynom linka do bloga, to może czytają tutejsze głupoty :>
- 17:20 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj
No proszę Cię, nie mogłeś dokręcić 6 km więcej, żeby pobić dystans miesiąca ;-)
4gotten
- 21:04 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
szacun jak zwykle :) Gość - 20:56 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
Jesteś moim guru: D Szacunek i gratulacje:- ) Dobrze, że to spotkanie z asfaltem pod koniec nie skończyło się gorzej:- )
Twiggy
- 19:16 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
No nie, nie spodziewałem po Tobie takiej rajzy :D
A co do akcji na stacji, to dziewczyny pewnie myślały, że w tych siedmiu kominiarkach chcesz przeprowadzić napad i oddały wszystko co miały na zbyciu :)
Lama
- 18:41 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
Albo trzasnąć timelapsa :D Pińcet kilometrów w 3 minuty albo coś takiego :D
piotrkol
- 16:23 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
" żeby se jebnyć porzondie w morda i w ogóle - tak mi se spać chciało" he,he Jak zawsze świetnie się czyta.

Szkoda tylko, że nie korzystasz z tej swojej kamerki, że nie kręcisz takich relacji ze swoich 500 km rajz.Wystarczy nagrywać krótkie filmiki na różnych etapach podróży a później zmontować z nich jakiś jeden fajny, sensowny filmik, dodać napisy, opisy itp. Darmowych programów do obróbki filmów nie brakuje w necie..
- 16:07 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
noo własnie miałem napisać hehehe
- 15:05 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
a już widzę po plakietce :D
k4r3l
- 14:59 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj
Trzecia fotka najlepszo - nie ma to jak dobra motywacja od Ani i Madzi (która to która?:) A trasa jak zwykle szaleństwo :DDD
- 14:54 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa szakr