blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

WOJNA TOTAL!

Poniedziałek, 30 marca 2015
Km: 57.28 Km teren: 0.00 Czas: 02:07 km/h: 27.06
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: MTB Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Cyl na dzisio, abo ewentualnie na jutro - 56km, żeby w tym marcu wyonaczyć 2kkm. Jako, że pogody ciulate zapowiadajom, a i dziyń dzisiejszy tyż mioł być ciulaty pogodowo, no to z racje, że trza chytać okazje - wyruszyłech w południe, kiedy [jeszcze] niy padało, baaa - nawet trocha słońca bez momynt w chmurach se pokozało o! Ale w tych szarościach to była rzadkość. Wioło z zachodu, jak skur... :D

No. Opcje były taki:
-zacznie padać i zawróca nazot
-zacznie padać i byda napie***loł aż do 56km :D
-bydzie pic jak cholera, czyli z wielkij chmury mały/zerowy dyszcz i zrobia na lajcie owe 56km
Jadymy na wojna!
Jadymy na wojna! © gustav

Po 8km zaczło kropić. A razym z silnym wiatrym zaczło mi trocha piździeć po łepie, mimo, że miołech kominiarka. Nic - seblykłech moji rynkawiczki polarowe i wkomponowołech je pod kominiarka. Pomogło.

Po 10km - bez zmian
Po 10km - bez zmian © gustav

Po chwili przestało kropić i te chwile radochy trwały aż do cyntrum Żor. Potym to już niy kropiło, a normalnie padało. No i jechołech pod pieroński sztorm! Na 2 skrziżowaniach łapłech se tir-a, ale w sumie 1km yno ugrołech w "tunelu aero". W pewnym monyncie zaczło nadupczać śniegiym i gradym... Masakra jakoś, lonty przemoczone, w szczewikach powoli basynik se robił. A że było 6-7 stopni, to wiadomo, jak to wyniszczo organizm. Od razu na BP na chwilka se ogrzoć. Palce już zmrożone fest z braku rynkawiczek. Te w szczewikach jeszcze po japońsku - jako-tako hehe.. Prosza obsługa o 2 worki. Jedyn żeby zawinyć telefon, drugi pod kask. Dołbych jeszcze do szczewików, ale jak se niy mo galotów przeciwdyszczowych, a tym bardzij już je prawie basyn, to to nic niy do.

W sumie fajnie se ludzie na mie gapili hehe

Na tankszteli
Na tankszteli © gustav

Śniyg, grad
Śniyg, grad © gustav

Z "uśmiychym" na gymbie ruszyłech dalij. Władowołech se w ta prawie ulywa z nadziejom, że jakoś te ostatni 17km przepyndaluja "w gazie". Nic z tego - po 3km już niy czułech palców, zahamować to był wyczyn. Wbiłech na kolejno tanksztela i po poru minutach wyszło słońce... Wyciongłech rynkawiczki spod kominiarki i jazda dalij. 2km od domu brakowało mi jeszcze 7km, wiync ruszyłech na Radlin, specjalnie na 7/11% żeby cołki czos se dogrzywać. W cyntrum Radlina jak zaś ciulło gradym, to yno roz, a konkretnie. Aż dziwne, że w brylach szkiełka som w całości :D To je nojbardzij niynormalno 50-tka, jako zrobiłech w życiu. Ale wojna z deszczym wygrołech i rowerowy plan wykonany!

Po pół godzinie od przijazdu:
Zmiynno aura FEST!
Zmiynno aura FEST! © gustav

Potym zaś masa chmur. I tak w kółko dzisio.
Kawa abo tyj? I to i to :P + nutella i gorki chlyb tostowy hehehe Po takij rajzie trza :P