blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Na gyburstag

Sobota, 21 marca 2015 Kategoria a) Szłapy rozgrzote [100-199km]
Km: 111.13 Km teren: 0.00 Czas: 04:03 km/h: 27.44
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: MTB Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Do familije do Bytomia. Przinajmij była motywacjo na setka, bo ogólnie dzisio mioł być relaxx hehe. Jeszcze przed wyjazdym musiołech pokleić dyntka, co mi wczorej se przebiła. Piyrwszy roz użyłech tych samoprzilepnych łatek, co jeszcze w zeszłym roku kupiłech, no i luft trzimie cołki czos, wiync łatki zdały test. Wyjechołech o 15 i o tyj porze fest jeszcze wioło, z SW - wiync cało trasa do Bytomia miołech z wiatrym w plecy :> Po 1,5km se kapłech, że niy wziyłech lampki przednij, wiync nazot :D Odcinek dom-stół z jedzyniym na lajcie, w miara gipko :)

Wyngle uzupełniołech w przedziale 2,5h heheheh
Taki se, przi stole
Taki se, przi stole © gustav

Oczywiście po takij degustacji zaś było ciynżko pogodzić se z tym, że trza siednyć na koło i pyndalować nazot du dom xD
Tympyrturka wieczorym dość ciepło o dziwo :) No i wiater osłob fest zauważalnie! W drodze powrotnyj w ogóle go niy odczuwołech, idzie pedzieć - piyrwszo rajza z najlepszymi warunkami wietrznymi :> Już w Rybniku na tych hopkach - kożdo jechołech bez opierniczanio se! Chyba jaki segmynty porobia na stravie hehe Widać konkretnie zatankowołech wyngle na tym geburstagu hehehe Czasy przejazdu Rybnik-Bytom i Bytom-Rybnik w zasadzie identyczne :)

Noo to jest akurat duży plus, że można dać pauzę. Ale nie nadaje się na całodniowe wycieczki, jeśli jeszcze dodatkowo robi się multum zdjęć i inne..
gustav
- 09:20 środa, 25 marca 2015 | linkuj
Właśnie zauważyłem, że korzystasz z aplikacji STRAVA i powiem szczerze, że wcześniej nawet nie wiedziałem o jej istnieniu. Chyba jest jeszcze mało popularna- ja już od dłuższego czasu korzystam z Endomondo. Poczytałem trochę o tej aplikacji STRAVA i postanowiłem sobie pobrać, zainstalować i przetestować..Ogólnie nie mam Endomondo zbyt wiele do zarzucenia poza tym, że aby zrobić jakieś fotki smartfonem muszę wyłączyć aplikację i tym samym przerywa mi trening i później od nowa nalicza dystans , czas itp. Wyczytałem, że ze STRAVĄ nie ma takich problemów bo spokojnie można wrzucić pauzę i sprawić by aplikacja sobie działała w tle a my w tym czasie możemy robić coś innego czyli naprzykład fotki. Jutro ją przetestuję i jeśli tak faktycznie jest to chyba też przerzucę się na tą aplikację..
PakiPakistan
- 21:29 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj
jakoś tak dziwnie bez wódki na stole :DDDDDDD
k4r3l
- 11:59 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj
Na bogato :D
rmk
- 08:43 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj
Jest i szałot :)
wloczykij
- 08:21 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pangi