blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Trzi cytryny :>

Sobota, 21 lutego 2015 Kategoria b) Zaczynomy party [200-299km]
Km: 211.10 Km teren: 0.00 Czas: 09:02 km/h: 23.37
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: MTB Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Wczoraj kole 22 siedziołech se przi lapku na googlemaps i se na ni dziwołech. I dziwołech. I dziwołech. I se myślołech, kaj by w ta słoneczno sobota popyndalować. Pszczyna o! Abo w sumie kaj pod Brzeszcze. Kurde dyć zaro poblisku jo Kocierz, może tam? :> Ja! Tako górsko pyntelka. Popisołech smsy komu szło i yno Karelowi spasowało. Jakubiszon by se tyż mono pisoł, yno szoł na jakoś próba, jakiś alkohol, niy wiym, niy wnikom.
Wyjechołech o 9. Pogoda bombon! Prognozowali silny wiater z połednia, a tu nic, bezwietrznie idzie pedzieć :) Niy przypuszczołech, że na tym mtb jeszcze kiedykolwiek byda robił trasa kole 200km hehe. Ostatni roz to było na Jasno Góra w październiku 2012 :D No ale co zrobić, jak to tera je jedyne koło, co mom. Kilometry trza dupać, niy ma lekko. Pyndalowało se elegancko, do San Andrychowa dojechołech w 3h, ze średniom 26 coś. Tam już przi sklepie czekoł andrychowski wojownik :> Jo jeszcze zatankowoł woda, 2 żymły i 3 banany. I prosto na Kocierz.

Przed Kętami
Przed Kętami © gustav

Po drodze spotkalimy Jakubiszona... 15min dialogUF o dupie maryny.. :P I potym jechoł kajś tam..
Jakubiszon se przipałyntoł

Już prawie prawie © gustav

Karel w akcji
Karel w akcji © gustav

Ogólnie fest źle mi se podjyżdżało. Czamu? Może przez brak spd? Może niy miołech dnia, ale tyż hajcung fest był, leciało zy mie choby było ze 30st.

Jakiś piesek

Że niby wieś © gustav

Już na zjeździe
Już na zjeździe © gustav

I potym decyzjo, że jadymy na Żar :)

Zapora w Tresnej
Zapora w Tresnej © gustav

Końcówka podjazdu na Żar
Końcówka podjazdu na Żar © gustav

Już na wiyrchu samo chlapaka i śniyg. Na som szczyt droga zasypano. Na ta hopka już mi se lepij podjyżdżało jakoś.

Dalij niy jadymy
Dalij niy jadymy © gustav

Ale wioło niysamowicie z południa! Huragan jakiś, fest zimny. Na zjeździe mie przistopowało do 25/h, kaj normalnie se jedzie 40+.
Na dole już ciut cieplij, ale trza było wlyź na przistanek, żeby se oblyc.

Sztorm fest!
Sztorm fest! © gustav

I potym już w strona B-B przez Przegibek. Karel jechoł zy mnom aż na szczyt i potym se wracoł. Ogólnie jeśli chodzi o podjazdy, to przegrołech z nim 0:3 hehe Na ściankach zawsze byłech słaby :/

Pożegnani na Przegibku
Pożegnani na Przegibku © gustav

Elegancyjne!
Elegancyjne! © gustav

Na zjeździe wbiłech do sklepu po 3 żymły (kiere zaro zjodłech, bo już powoli był głód), 4 banany i woda. Prziszoł do mie jakiś ciul po 20gr. Bo niy mioł na piwo... No kurfa mać, takigo to bez pysk szczelić i tela. Ta sprzedawczyni tyz wku****no na niego fest była. Zamontowołech lampka, mp3 i w droga. Z BB do Jaworza dalij fest wioło z boku, momyntami jechołech pod kontym :D Ale jak już zjechołech na droga na Strumień, to od razu średnio poszła na wiyrch :) Aż do Żor z wiatrym. Ale w Strumieniu tyn wiater już osłob, w Żorach to już ledwo wioło. Niystety, coś mie bolało w prawym kolanie od wewnontrz (jakiś miynsiyń abo co) i musiołech pyndalować w miara ostrożnie :/ Ale przijechołech du dom niy głodny, niy wyplompany, picia stykło mi na knap :D Szłapy rychtyk gryfnie podowały aż do końca. Jest jakiś progres myśla :) średnio jak na te koło i hopki, to fajno :)

Bikemap niy działo, jak powiniyn. GPSies niy pokazuje wzniesiyń. Widać yno podjazd na Przegibek....