blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Wypadek... Zaktualizowane

Niedziela, 15 lutego 2015 Kategoria a) Szłapy rozgrzote [100-199km]
Km: 192.30 Km teren: 0.00 Czas: 07:24 km/h: 25.99
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Haibike Speed RC Aktywność: Jazda na rowerze
Plany były piykne - odwiydzić Remika z Poznania i potym extra odwiydzić znajomych w Kołobrzegu. Taki zimowy super spontan nad morze. No ale... Godzina przed  15. W miejscowości Ostrzeszów na dk11 na skrziżowaniu gościu ponoć mie nie widzioł i wymusił pierwszeństwo.. Mimo, że niy jechołech gipko, to niy było szans wyhamować. Wbiłech se w bok auta i salto na plecy..  nic mie nie bolało, teraz dopiyro trocha plecy. Ludzi se trocha zeszło, policja tyż naturalne. Sprawa wyjaśniono, ida do ubezpieczalni. Niestety stan roweru - uszkodzony. Widelec pynknyty, kółko przedni rozcentrowane i niykere nyple uwalone. No i inne odrapania. Teroz nocuja w hotelu, no i jutro du dom. Smutek. Wkur***nie. Długo czekołech na możliwość wyjazdu tego typu, kajś dalij na pora dni..

Gminy nowe? Może kilka. Zaktualizuja jutro z fotkami. Typmyratury od -6 rano do 8-11. Na postoju w słońcu 16.

AKTUALIZACJO: +3 nowe gminy... Sprawa już zgłoszono w ubezpieczalni, ciekawe wiela czasu to potrwo... Tera byda skozany na mtb, czyli powrót do przeszłości.

Obiecane fotki:

Mimo owyj tympyraturki pyndalowało se okej, nawet czasym na podjazdach se przegrzywołech. Doświadczynie z październikowyj rajzy do Łodzi se przidało :)
Wschód i -6st

Odbicie w brylach © gustav

No..
I prosto do celu
I prosto do celu © gustav

Jedna z wiynkszych hopek
Jedna z wiynkszych hopek © gustav

Wietrzynie rynkawic
Wietrzynie rynkawic © gustav

A jednak hehe
A jednak hehe © gustav

Tu nojlepsze: w TV był yno jedyn kanał, kiery na dodatek był kontrolowany przez kogoś, kto mioł dekoder w innyj izbie..
Nudy jak... dobrze, że wifi było
Nudy jak... dobrze, że wifi było © gustav

Dyszcz, mrozy, upały, wyplompanie, kontuzje, synność, inne kryzysy. Zawsze dojechołech do wyznaczonego celu. Nawet dekle z bidonów wydupiło.
Piyrwszo niyukończono rajza :(
Piyrwszo niyukończono rajza :( © gustav

W drodze powrotnyj na A1 - bonus
W drodze powrotnyj na A1 - bonus © gustav

wniosek z tego taki, że przed skrzyżowaniem, nawet z pierwszeństwem kładziemy łapska na klamkach - trust nobody ;) ps. motyw z tv mnie rozwalił - hehehehe ;)
k4r3l
- 08:26 środa, 18 lutego 2015 | linkuj
xtnt - kierowcami samochodów i rowerów jesteśmy także MY.Wypadki się zdarzają i to My jesteśmy nie raz to po jednej to po drugiej stronie ... !
Mam swoje lata i nie raz otarłem się o niebezpieczeństwo. Jestem również żeglarzem i tam istnieją przepisy porządkowe.Jak prawo drogi itp. Ale stosuje się również ŻELAZNĄ ZASADĘ...
"Duży może więcej" ! Nie warto sprawdzać kto kogo ! Co mi z tego że mam pierwszeństwo...
Ograniczone zaufanie to dobra rzecz ale roztropność jest lepsza !
Uważajmy na innych i na siebie !!!
pozdrawiam Wszystkich !
Jurek57
- 18:37 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj
Już jest w porządku dzięki :)
Gość - ja w czwartek idę z tym rowerem do serwisu i tam będzie robiony kosztorys napraw. Bo jak przychodzi gość z ubezpieczenia, to wiadomo, że wyceni najtaniej. Tak to przynajmniej rozumiem z tego, co czytam na forach.
- 17:51 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj
Sam miałem podobną sytuacje wymuszenie przez samochód pierwszeństwa i walnąłem w przód auta widelec karbonowy w szosie pękł, radzę uważać na agentów ubezpieczyciela mi akurat a avivy gdy przyjechał kazał przedstawić papiery roweru widelec wycenił od daty zakupu jako używany nawet się nie dało nowego kupić, radzę rozebrać też stery i doradzić łożyska czy nie poszły i czy nie ma jakiś rys na główce ramy po takim strzale różnie bywa. Gość - 11:36 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj
Masz rację. Od teraz każda jazda już będzie inna, szczególnie widząc skrzyżowanie.. Jakiekolwiek.
- 09:17 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj
Daniel - są są :)
Plecy okej jak na razie. Dzięki za miłe słowa :) dobrze że odbiłem w tył tego auta, gdzie zaraz pojawiła się pusta przestrzeń. Bo w drugą stronę było by nieciekawie..
- 07:22 poniedziałek, 16 lutego 2015 | linkuj
Przykra sprawa :(
Dobrze żeś cały, rower się wyklepie :)
piotrkol
- 23:11 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj
Kierwa mać, żeby takiego weterana szos potrącić to trzeba mieć tupet! Współczuje chłopie, ale uszy do góry, na szczęście do pełni sezonu jeszcze trochę brakuje, mam nadzieje, że zdążysz wszystko pozałatwiać na plus. Najważniejsze, że wyszedłeś cało! 3m się!
k4r3l
- 20:01 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj
Zdrowia życzę ! Resztę się "wyklepie" ! :-)
Jurek57
O ciul! Najważniejsze że cały jesteś. Rower sie naprawi. Pozdro.
luk85
- 19:53 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj
Gustav ważne, że jesteś cały. Cała reszta w tym momencie jest nieistotna. Rower się naprawi to tylko rzecz nabyta.

Zaproszenie dalej aktualne :) Kiedy chcesz to przyjeżdżaj :) Tym razem dam Ci eskortę, będzie bezpieczniej :)
rmk
- 19:30 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj
Plany ambitne i szkoda że tak wyszło. Są jakieś szanse na uzyskanie odszkodowania?
daniel3ttt
- 19:16 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj
Współczuję. Dobrze, że nic Ci się nie stało.
Waskii
- 19:08 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj
Dobrze że wyszedłeś bez większych uszkodzeń, a rower z ubezpieczenia naprawisz i jeszcze nie raz pojedziesz :)
Pozdrawiam
tlenek
- 19:03 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj
Gustav, piękny dystans... rower uszkodzony, ale dobrze, że Tobie się nic nie stało... miałeś dużo szczęścia, a wyglądało groźnie...
Pozdro rowerowo z Ebowa :)
Mariusz
sierra
- 19:00 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa byloi