blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Zima.eu

Poniedziałek, 29 grudnia 2014
Km: 24.60 Km teren: 0.00 Czas: 01:15 km/h: 19.68
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: -2.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: MTB Custom Aktywność: Jazda na rowerze
Jak wszyscy wciepujom zimowe foty, to tyż co wciepna =) Jako, że dzisio sie ciut "ociypliło" - czyli kole -2st. - postanowiłech co popyndalować [w końcu...]. Ogólnie chciołbych oznajmić, że do 17kkm niy dobija w tym roku :( Jak jeszcze 2 dni tymu było -8st., wczorej -5st., to już pogodziłech se z tym, że dalszych rajz niy zrobia. W tyj tympyraturze robić 100-150km to widocznie jeszcze niy mojo liga. A przinajmij taki jeżdżynie na hama to już żodyn fun.

Żodyn.

Bo to wszystko bez tyn rewiyr 8-dniowy, kiery miołech w listopadzie. A potym jeszcze familijo w byzuch na tydziyń przijechała. No niy pojeździsz za pierona w tyn czos...

Dzisio do decathlonu i potym nad zalyw. Musiołech tyż oddać do reklamacje mojo xperia L, bo fotki wychodziły niyostre od jakigoś czasu... Beztoż te fotki zrobione starym, poczciwym canonym a580.

Kajś na ściyżce

Makro jeziorko
Makro jeziorko © gustav

Nowe bryle z decathlonu
Nowe bryle z decathlonu © gustav

Kuwa, Slenderman!
Kuwa, Slenderman! © gustav

Slender jak uwidzioł terminatora na kole, to ani myśloł zaatakować :D :D :D

Ogólnie ze 2h byłech dzisio na owym mrozie i kolejnyj godziny bych raczyj niy strzimoł. Miołech 2 pory zimowych fuzekli, adidasy noo i zima cholernie! Jo niy wiym, jak taki Mors je w stanie wytrzimać tam ze 200km w jeszcze wiynkszym mrozie, tyż w adidasach...

Ustawiam największą ostrość na środek zdjęcia, a zdjęcie wychodzi tak, że na środku nie ma w ogóle ostrości...
gustav
- 20:41 wtorek, 30 grudnia 2014 | linkuj
Większa część gwary to wyrazy własne, reszta to przerobione właśnie germanizmy i polskie słówka. Po góralsku to inna liga hehe. Ale cieszy, że się podoba :) Chociaż w konkursie gwary pewno bym był gdzieś w dalszej części stawki hehe
- 10:51 wtorek, 30 grudnia 2014 | linkuj
No i jeszcze, przy okazji: często o tym myślałem, ale nigdy nie wyartykułowałem: szacun za pisanie we włosnej godce.
Wydawało mi się, że w śląskim jest więcej germanizmów, a tu miłe rozczarowanie. ;)
Chociaż nie ukrywam, że ideałem dla mnie byłby blog po góralsku. ;)
mors
- 20:44 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj
O, inwokacja dla mnie, miła niespodzianka na koniec. ;) Muszę częściej tutaj wpadać. ;)

Jak wytrzymuję - odpowiedź wynika z definicji mojego nicka. ;))
24h na mrozie w adidasach (a jeżdżę spokojnie, tętno zazwyczaj spoczynkowe) no i zero ciepłego jadła ni napitku. :)

PS. Slenderman rozbroił mnie na cacy! :D
mors
- 20:42 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj
Trzeba było odświeżyć w końcu :) Parę godzin nauki języka www nie poszło na marne hehe a najważniejsze, że chlyb krojony i banany otwierają tego bloga! :D :D jeszcze wjadę w tym roku na jakąś hołdę :>
gustav
- 19:51 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj
Aleś bloga odpicował na starym roku, no nie pogodosz :) A na mróz to najlepiej spierdzielać w las i góry, co se podreptasz pod hopke to od razu organizm zamienia na ciepło :)
k4r3l
- 19:35 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl