blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Małopolskie chopki

Piątek, 20 czerwca 2014 Kategoria c) Gryfny klank [300-499km]
Km: 460.00 Km teren: 0.00 Czas: 18:47 km/h: 24.49
Pr. maks.: 72.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Haibike Speed RC Aktywność: Jazda na rowerze
Plany były na tyn tydziyń w pierony ambitne. Piyrw pyntla 1200km, potym inno na 800km, a wyszło finalnie - niydalekie od Rybnika chopki :> Plan rajzy zaproponowoł Ludwik (tlenek), czyli jakoś tam pyntelka w jego okolicach. W tyn dziyń miało przelotnie padać, to bych mioł okazjo trocha oswoić se z deszczym.
Wstołech po niycałych 3h spanio, o 1:30. Obrzyndy przigotowawcze - jak zwykle mi na nich zeszło czasu, ale wyjechołech planowo, o 3:05. Oblykłech strój BS + nakolanniki + bluza termo. Przi ok. 14' jeszcze szło strzimać, tymbardzij, że jechołech z wiatrym.
Jeszcze w Rybniku
Jeszcze w Rybniku © gustav
W cyntrum Rybnika podpiyłech se tira, kiery tyż jechoł do Pszczyny :D :D Piyrwszy roz byłech w Pszczynie po godzinie jazdy hehe średnio 40 z groszami. Nowy asfalt, to szło pyndalować ^^
Kajś już na chopkach
Kajś już na chopkach © gustav
Krajowo 28
Krajowo 28 © gustav
W Makowie byłech pora min. przed 8. Tam spotkołech Tlenka. Zapożyczył mi szmyra do kiety, bo moji coś a'la WD40 po 120km już niy spełniało swojij role. I tak oto (czasym :D) lajtowym tympym kierowalimy se na Krowiarki.
Babia w chmurach
Babia w chmurach © gustav
Na podjeździe
Na podjeździe © gustav
Im wyżyj, tym zimnij. Tympyraturka już kole 11-12'. Dookoła pełno chmur, ale dalij niy padało.

Zjazd to momyntami lodówka :D Ale czasym musiołech sie zatrzimać na foto - bo w doma tego niy ma hehe
Na zjeździe
Na zjeździe © gustav
Czasami słońce przenikało bez chmury.
Panorama kajś tam
Panorama kajś tam © gustav
Babia w oddali
Babia w oddali © gustav
W Czornym Dunajcu pauza w piekarni. Kurna wiela tam było ludzi... Było kole połednia, a dalij wiyncyj jak 15' to nie było :/
Jakiś tam jeziorko
Jakiś tam jeziorko © gustav
Kajś tam zaczyły sie chopki i uwaga, słońce troszka dowało o sobie znać :> że normalnie musiołech seblyć nakolanniki i koszulka termo.
Wysokokokoko
Wysokokokoko © gustav
Krościenko nad Dunajcym - kolejno wiynkszo pauza przi sklepie. Tam mi fest, ale to już fest spodły morale, jak sie dowiedziołech, że Tlenek roz na trasie 150km zjod yno batona i zapiekanka...
I zadecydowalimy, że zrobiymy mały odskok po 1 gmina, skoro my już byli w pobliżu :D
+1 gmina do kolekcje :D
+1 gmina do kolekcje :D © gustav
Symboliczne 10m po nowyj gminie i nazot :D
W zasadzie od tych okolic zaczył sie fest powolny wznos terynu. Przed Lubomierzym trocha wiynkszy podjazd. Czyli w sumie ze 40km jazdy do góry hehe.
W drodze do Mszany
W drodze do Mszany © gustav
Przed wjazdym na Dk28 musiołech se zaś oblyc bluza, dalij zima było ehh. Ale już po kierymś km'ie na tyj krajowyj zaczyło sie pojawiac słońce :)) W końcu!
Tlenek w akcji
Tlenek w akcji © gustav
Piyrwsze foto w słońcu!
Piyrwsze foto w słońcu! © gustav
Sztyjc było góra - dół - góra - dół. Jo jo przejechanych 300km czułech sie zarombiście!!! Zero kryzysów! Chyba przez prawie idealno tympyraturka do jazdy.
Słitaśnie musi być!
Słitaśnie musi być! © gustav
W strona Makowa
W strona Makowa © gustav
Mie wszystki podjazdy dzisio wchodziły tak lekko, jak nigdy, niy wiym czamu.. Ale było gites :)
W Makowie najazd na zapiekanki :))
Kolacyjka mmm
Kolacyjka mmm © gustav
Tam dzwoniłech do Karela, że niydługo byda przejeżdżoł bez Andrychów i że mo okazja mie eskortować pora km'ów. Ale tyn mi odpisoł, że wlywo kolejne % do basa i niy do rady :D Piontek wieczór - moga mu wybaczyć hehe.
Potym ostatni zakupy w Tesco. 7 żymłów, chlyb krojony (!), 4 banany, oshee i woda smakowo.
Zatankowany na noc hehe
Zatankowany na noc hehe © gustav
Ta tasza pod zic mo dużo plusów heh ;)
Pożegnalimy sie i wyruszyłech w samotno rajza. Fest podobno sytuacjo do zeszłorocznego Tour de Babia - tyż Babia dzisio w roli głównyj, tyż dużo chopek, tyż widok na Tatry, tyż zakupy na nocne kryncynie :)
Przed Wadowicami yno mikroskopijnie kropiyło. To było yno tela z zapowiadanych opadów na dzisio...
Zachód DK28
Zachód DK28 © gustav
Zachód DK28 dwa
Zachód DK28 dwa © gustav
Ogólnie miołech w planach robić 500km. Bo dalij elegancko mi se krynciło. No ale nic nie trwo wiecznie...
W okolicach Andrychowa już oblykłech se kurtka, bo sie zima powoli robiło, ze 13'. Głównie mi po karku było chłodnawo, a ta kurtka mo wysoki kragiel, wiync dobro ochrona idzie pedzieć. Po prostu zapomniołech zabrać mojo specjalno, polarowo "chusta" na kark. Ale że tyn kragiel był mało komfortowy w pochyłyj jeździe, to musiołech zacznyć kombinować. Seblykłech bluza termo i użyłech jij jako szal. Po łepie tyż było zima, to kapuca z kurki pod kask. Owe sposoby tymczasowo se sprawdziły :> Dojechołech do Skoczowa i było corozki gorzyj. Tam zjodłech reszta co miołech, prócz chlyba. Na włosach czuć było pot/wilgoć, wiync już efekt "grzocio" powoli zanikoł... :/ Sama kurtka chroniła na klacie przed wiatrym, ale zimno sie dostowało rynkowami, od spodu. W tym momencie posiadani jeszcze jednyj bluzy z długim rynkowym bardzo by pomogło. Po szłapach w ogóle mi niy było zima. Natomiast rynkawiczki jakiś cieplejsze by sie tyż przidały. Morale mi fest spodły. Jo już wiedzioł, że jak podjada pod dom, to byda mioł ~460km i tych 40km za pierona niy byda mioł ochoty dokryncać. Niy byłech o dziwo wyplompany po tych górach, szłapy fajnie podowały, yno jakiś miyńsiyń przi kolanie mie trocha boloł (jak sie ciongnie korba na wiyrch). Byłech po prostu wyziombiony, źle oblyczony :/ Na wiślance pojawiył sie mega-kryzys. Kryzys spanio. Tragedia. Porównywalny z tym z mojij trasy Gdynia - Rybnik (drugo noc). Zaś miołech zwidy przed oczami. Jakieś tiry w jeziorze widziołech, jakieś czołgi (?) na poboczu drogi i inne niysamowite "obrozki". Aż do Żor jakoś 5x bych sie otorł o wypadek - zasypiołech i abo bych wjechoł w barierka oddzielajonco kierunki jazdy, abo bych sie wdupił poza pobocze, kajs do rowu... Jo nie wiym, jak udało mi sie tego uniknyć. Trocha w Rybniku już jakby mi to przeszło. Zima dalij było, 11'. Dojechołech urlopowym tympym du dom (pora minut przed 3.) i już niy dokryncołech. Szłapy okej, bez wyplompanio/wycieńczynio, ale "schłodzony" i ospały. Jedyny plus to taki, że zaś zebrołech trocha doświadczynio na czerwcowe, nocne rajzy. Musi być w nocy min. 15', żeby kryncić bez kryzysów.

Zjodłech: pół zasobów piekarni, 1/3 działu pieczywa w Tesco, czekolada i poranoście bananów.

+8 gmin
Wiela jo mógł zrobić przewyższyń na tyj trasie? Na danych z tyj mapki mom 18,5km wzniesiynia terynu.