blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Łyso Hołda

Niedziela, 8 czerwca 2014 Kategoria b) Zaczynomy party [200-299km] Uczestnicy
Km: 245.80 Km teren: 0.00 Czas: 09:09 km/h: 26.86
Pr. maks.: 63.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Haibike Speed RC Aktywność: Jazda na rowerze
Niy siadło tydziyń tymu - siadło dzisio! Lysa Hora fajno hopka, to trza było w końcu wjechać hehe. Trocha znajomyj ekipy se zebroło, ale dopiyro wszyscy razym spotkalimy se na samym szczycie. Piyrw miołech jechać z Januszem (janekbike) z Radlina o 9-yj. Ale Tomek (funio) tyż chcioł se zebrać z nami, wiync jo jednak jechoł se z nim spotkać na tankszteli w Strumiyniu na 9, żeby chop se niy zdołowoł samymu pyndalujonc tako trasa hehe. Tyż Tadek (tadzik1963) sie wybiyroł ponoć, ale ze swojom ekipom. Wiync sie uformowały 3 grupki atakujonce Lyso Hora :> Pogoda od rana kosmos, leki yno wiaterek z S-E.
Żorskie obwodnice
Żorskie obwodnice © gustav
Wjechołech na tanksztela gynał o 9-yj i go niy było. Zaro sie patrza w strona sklypu, a tyn przi koszach na śmieci sie chowo ^^ No i ruszyli my w strona Ustronia. Funio widać od rana już mioł powera w szłapach, jo jednak starołech se ciut zwolniać tympo (wiadomo - cyl ponad 1300mnpm w hycu i ogólnie traska ponad 200km, to niy wolno szarpać). Kajś tam przed Ustroniym trefilimy kobitka na szosie (świynto normalnie!), kiero robiła tryning 90km, wiync sie do nos podłonczyła. Na granicy mało pauza na tankowani. Jo se kupił fajny makowiec hehe i woda.
Pauza na granicy
Pauza na granicy © gustav
Zamiast chlyba
Zamiast chlyba © gustav
Pół tego zjodłech i w droga :) Ogólnie fol hopek wszyndzi. Kajś tam w Czechach już bajkerka Kasia majonc zrobione 45km musiała se zawrócić. Bywo, tryning to tryning.
Tam kajś pyndalujymy
Tam kajś pyndalujymy © gustav
Haibike > Ridley ?? :D :D Zawsze mu coś w tym moim kole przikuje uwaga hehe
Co z nim jada, to podziwio mój sprzynt
Co z nim jada, to podziwio mój sprzynt © gustav
Dojechalimy już w okolice tego main-podjazdu. Na niebie żodnych chmur.

Żodnych!

I hyc pieroński sie robił powoli. Kajś na poczontkach owego podjazdu zauważyłech 4 kolorzy, 1 z nich mioł spodynki 1008km. Jo już zaro wiedzioł, kto to musi być - Tadek :) W tym towarzystwie tyż zaś była bajkerka na kolarce. Jo tak od 2010r (czyli ponad 30tyś km.) spotkoł w trasie może z 5 pań na kolarkach, dzisio spotkołech aż 2! hehe
Funio i Tadzik
Funio i Tadzik © gustav
Poczontek podjazdu bez ciynższych ścianek i wszyndzi dookoła drzewka, wiync podjyżdżało sie elygancko, lajtowym tympym. Czasym czekołech na Funia, bo samymu mi se niy chciało podjyżdżać.
Widoczki corozki szwarniejsze ^^
Widoczki corozki szwarniejsze ^^ © gustav

"wjada czy niy wjada.." © gustav
Dopiyro potym kajś w połowie - wjechalimy na otworto przestrzyń. Funio trocha spowolniył. Jo se pomyśloł "skoro mom jechać BBT, to musza wjechać bez czekanio i bez żodnych postojów!" Ujechołech jakiś 2km i już musiołech stanyć ehhh... Słaby zy mie góral, no co poradzić; założynio niy wykonołech. Ale dużo ludzi tam piekty obok koła właziło. W MTB na przełożyniach 1/1 to wjyżdżali chyba ze 3km/h. Na samym liczniku 33' jakoś, direkt w słońcu dobre 40'. Zaczyły sie idzie pedzieć ścianki. Jo tam normalnie goroł. I trocha mi se w łepie onaczyło, noo krynciło choby. Ze 2min postoju w ciyniu.
Krótko pauza
Krótko pauza © gustav
Na tym bildzie widać niby płasko, ale spokojnie z 8-10% było. Jakoś se czołgołech.
Już prawie prawie
Już prawie prawie © gustav
Cyl zdobyty!
Cyl zdobyty! © gustav
16km od pewnego, "płaskigo" skrziżowanio systematycznie teryn szoł w góra, z czego ostatni 8,5km to już tyn rychtyk podjazd! Góra Żar tyż mo jakiś 8km podjazdu, ale chyba je łatwiejszo. Na wiyrchu spotkołech Janusza i jego kamrata.
Widoczki roz

Widoczki dwa © gustav
Widoczki trzi
Widoczki trzi © gustav
Funio sie w-onaczył w kadr
Funio sie w-onaczył w kadr © gustav
Niycało ekipa
Niycało ekipa © gustav
Potym już na dole szukalimy sklypu. Ale dopiyro kajś przed Trzyńcym my go dopiyro znaleźli.. Jo kupił snickersa, 4 małe bagietki i woda. Pod tym sklepym tyż my sie rozdzielili. Jo z Funiym nazot tom samom trasom. W Ustroniu zaś do sklepu na tanksztela, bo był powoli głód. Kupiłech woda, 7dejsa i 3 batony. Z NADZIEJOM, że na tym zajada chocioż do Żor. Tympo od razu kosmos! Jechalimy z lekkim wiatrym w plecy, teryn sie powoli obniżoł, wiync poniżyj 35km/h to my schodzili yno na podjazdach na wiaduktach! Ogiyń w szłapach. Jo se czuł, chobych wcale dzisio po górach niy pyndalowoł hehe Funio całe 15km aż do Strumiynia mi jechoł na kole. Ale że chop mo daleko do Jaworzna, to mogłech prowadzić. W Strumiyniu rozdzielylimy se. Ale na tyj tankszteli było 2 bajkerów, co jechali do Piekar, to je se z nimi zabroł aż do Żor. Ruch niysamowity. W Żorach korek dobre 1,5-2km. Pierzińskie lynie w blaszokach!
Korki w Żorach
Korki w Żorach © gustav
Dopiyro w Rybniku czułech powoli głód. A direkt 1km od chaty już żołondek sie domagoł jedzynio hehe. Ale w końcu zrobiłech wiynkszo rajza na w miara małym jedzyniu! Progres je hehehe. I tak z 3 grupek se zebrało w sumie 8 ludzi! Nawet fajno średnio wyszła :)

Funio padoł, że wciepie pełno zdjyńć, wiync obserwujscie se jego blog :> jak to wciepnie, to sam dom tyż odnośnik :)

POPRAWIONO MAPKA (wg tyj od Tadka hehe)

Ogolę się wreszcie,popsikam tanim dezodorantem z kiosku,wydrapię brud z paznokci,wypłukam usta Domestosem...,wtedy,kto wie...?;)
- 22:57 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj
No niestety czasu nie było :( tak to może bym sie skusił
W Radlinie sprawdzimy tą Twoją teorie hehehe
- 16:42 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj
...chciałem tylko dodać,że mam wrodzoną zdolność przyciągania fajnych bikerek hehe.Jeździj ze mną to może...
- 10:17 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj
Świetny wypad i do następnego!

Rozjebałeś mnie tym tekstem na koniec..."w ogóle nie czuję się zmęczony,jutro jak będę miał czas,zrobię jakiś większy dystans"

Terminator k...a jego mać!:))
- 10:08 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj
DOBRA, MAPKA ZAKTUALIZOWANO !!! :))

Piofci, za kogo Ty mnie uważasz? góral ze mnie ŻODYN hehe, w jeździe po ściankach nigdy nie byłem dobry

Rmk - na pierwszym BBT czas ma najmniejsze znaczenie :) trzeba tylko dojechać do mety

Daniel - w polu widzenia były chyba 2 duże górki z masztami na szczycie, więc pomyłka uzasadniona hehe my nie tutejsi :)
- 21:12 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj
jeśli Ty miałeś przerwy na podjeździe..to ja sobie na razie wybijam z głowy tą hołdę..bo powiem, że nieśmiało planowałem po wyprawie :)
piofci
- 20:12 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj
No wycieczka przednia, widoki ze szczytu ekstra! Trenuj, trenuj, na BBtourze będziesz cisnął :)
rmk
- 19:31 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj
Ślad jak pisałem - jest na oko, wieczorem go dokładniej przestudiuje. Co do wiślanki - jest bezpieczniejsza, niż większość typowych krajówek czy wojewódzkich, ale "kto jak uważa"
- 16:38 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj
Jechaliśmy kawałek, to ja jechałem do Piekar. Pozdro :) Gość - 16:34 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj
Tam kaj pokazujesz palcem "Tam kajś pyndalujymy" to oczywiście nie Łysa tylko Mały Jaworowy gdzie my byli razem :) Co do mapki jeszcze to: czy jechaliście koło jeziora Moravka tam i z powrotem i dwa razy przez Visalaje? (górka przed Łysą). Pytam bo tak z mapki wygląda.
daniel3ttt
- 06:56 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj
hehehe, opis jak zwykle beka ;) no fajnie, że dziołchy jakieś były po drodze ;) mega Wam to wyszło!
k4r3l
- 20:56 niedziela, 8 czerwca 2014 | linkuj
No graty za zdobycie Łysej. Z Żarem nie ma co porównywać, nie ta bajka. No i tak widzę że na mapce chyba źle zaznaczyłeś, bo pierwsze km podjazdu wyszły by w terenie. Poszukaj mapkę u mnie w maju.
daniel3ttt
- 20:48 niedziela, 8 czerwca 2014 | linkuj
Ponoć w GPSies lepij wskazuje przewyższenia, musza to obadać :>
- 20:47 niedziela, 8 czerwca 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ajaje