blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Hołda Żar

Niedziela, 18 maja 2014 Kategoria b) Zaczynomy party [200-299km]
Km: 209.50 Km teren: 0.00 Czas: 07:57 km/h: 26.35
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Haibike Speed RC Aktywność: Jazda na rowerze
Tak wiync po powrocie z zajembistego rajdu rowerowego (poprzedni wpis) szykowołech plan na górsko rajza. Próbowołech sie zgodać z paroma wkrynconymi krejzolami, ale niystety - żodymu abo niy pasowało, abo już kaj kryncili po wsiach hehe. No nic, jako że miołech ochota na konkretne podjazdy i traska 150-200km, to postanowiłech jechać na góra yyy znaczy hołda Żar! :> Wszamołech obiod i o 13:45 wyruszyłech w strona B-B. Pogoda - fest wielki zachmurzyni i momyntami doś odczuwalny wiater z południa. Kole 15-17'.
Sam na granicy Żor :) Już widać chopki.
Na Wiślance
Na Wiślance © gustav
Do Bielska dojechołech bez problymów. Yno już rozglondołech sie za jakim sklepym, bo wiadomo - bez tanku niy ma gangu hehe. Jo zamiast jechać na droga krajowo na Żywiec, to skrynciłech na wojewódzko na Szczyrk. I potym se zaczło... Coś mi kurde niy pasowało, kaj je znak na Międzybrodzie hmm... Musiołech se podratować gps-ym. I jakoś bocznymi dróżkami dojechołech na krajowo.
Rzeczka w B-B
Rzeczka w B-B © gustav
Yno jo zapomnioł ustawić trasy gps'a na pojazdy samochodowe; miołech ustawione na koło. I tak oto dojechołech kajś tam do Wilkowic. I musiołech skryncić direkt w górki już. Tam był znak, że jada na Magurka.. :> Nic, zmiyniłech ustawiynia gps'a i nazot do Bielska hehe. Na przegibek. Kajś tam kupiyłech w końcu woda, 2 banany i 2 żymły (wczorejsze...). Zaro to zjodłech. Podjazd ogólnie niy za ciynżki, pryndkość cołki czos 15-17km/h. Już w Międzybrodziu kolejne zakupy - 3 lewiatanowski 7 dejsy i coś tam jeszcze, woda chyba. I potym szturm na Żar. Most był zamknyty i musiołech robić ze 5km objazdu eehh. Ale już na podjeździe powoli słońce sie pokazywało, raptym tydziyń go niy widziołech :D Chopka konkretno, ale wjechoelch bez kryzysów :)
Na hołdzie Żar roz :D
Na hołdzie Żar roz :D © gustav
Na hołdzie Żar dwa
Na hołdzie Żar dwa © gustav
Chyntnie bych tam dłużyj posiedzioł ale już było po 19-yj :/ Widoki z tyj hołdy rychtyk szwarne! :))
A sam na zaporze
A sam na zaporze © gustav
I mojo morda hehe
I mojo morda hehe © gustav
Mie yno dziwi, czamu tyn dupny akwyn wodny je w odciyniu bronz-żółć... Mie sie zaro nasuwo myśl, czy może mieć to zwionzek z jaworzańskimi rzyczkami, kiere tyż majom fest podobny odciyń hmm... :P
Kajś tam zas wbiłech do sklepu, kupiłech 6 bananów, woda i 3 wczorejsze kreple. 2 kreple i 2 banany zarozki zjodłech, reszta do kapsów hehe. tyn pozostały krepel mi se niy zmieścił, musiołech go dać do worka i prziwionzać do ramy :D O godz. 20:03 wyruszyłech zaś na przegibek.
Kolacyjka i te sprawy
Kolacyjka i te sprawy © gustav
Podjazd tyż bez tragedie, ale już 12-14km/h. Zmynczyni?
W B-B powoli cima
W B-B powoli cima © gustav
Już za Jaworzym, jak sie teryn zaczył wypłaszczać, to aż do Strumiynia pyndalowołech 30km/h. Ległech se na lemondka, drogi puste, mp3 w uszach - klasa! :)) Tympyraturka w jeździe idealno (jakiś 13'), yno na postojach trocha zimnawo.
Zresztom na Wiślance tyż jechołech podobnie. Dopiyro jak se zaczył Rybnik, to trocha zwolniłech, już rychtyk było czuć pojawiajonco se pustka w żołondku... A to je najgorsze, co może być. Ale jeśli chodzi o zapas wyngli - czułech moc! W doma byłech o 23:45, czyli równe 10h brutto. Fajny trip, yno szkoda, że som :/ Pogoda sie robi corozki lepszo, jak tako bydzie w weekend, to bych wpadnył do Koszarawy po ostatnio gmina, ale to musi być wiynkszo ekipa :> kiery sie pisze? ;P