blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Alternatywny hyc + strój BS

Wtorek, 25 lutego 2014
Km: 30.60 Km teren: 0.00 Czas: 01:14 km/h: 24.81
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 1.0°C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Haibike Speed RC Aktywność: Jazda na rowerze
Po kolei :P Wybrołech se po robocie, abo jak kto woli - po szychcie - popyndalować po wsi celym nadrobienio km'ów. Chciołech zrobić jakiś 50. Patrza na chiński termometr wewnyntrzno-zewnyntrzny,  wiela momy stopni w tyj drugij opcji i pokozało aż 6. Se myśla "aa ubiera 2 pary fuzekli zimowych, to powinno styknyć na te 2 godzinki". Noo jak żeh wyjechoł z chaty, to już po 2 kilometrach było na liczniku ze 3 stopnie. Po jakichś 15km już miołech yno jedna myśl - trza dupać jak najpryndzyj du dom, bo mi szłapy zaroz odpadnom. Na liczniku miołech najmyni -0,5 stopnia hehe. Jak jo wloz do mojij ogrzotyj izby - to choby bych był w raju :D

No ale za to mogłech pryndzyj już przimierzyć BS-owski strój, kiery dzisio mi prziszoł rano poranoście minut przed wyjściym do roboty :>
Powiym tak - BOMBON!!! :)) Cało mojo opinia bydzie na forum w wiadomym temacie. Ale tu już moga dodać, że owe spodynki som w rozmiarze M i jeżeh w stanie zamiynić je na rozmiar L z osobami zainteresowanymi (abo tyż moga je po prostu odsprzedać), bo tyn dolny gumowy pasek troszyczka ucisko (mały dyskomforcik, ale do sie przeżyć).  Najważniejsze, że niejedyn chlyb sie zmieści w kapsach!! :D :D