blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gustav.bikestats.pl

linki

Tour de Pilsko

Niedziela, 8 września 2013 Kategoria c) Gryfny klank [300-499km]
Km: 345.00 Km teren: 0.00 Czas: 13:17 km/h: 25.97
Pr. maks.: 67.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
: kcal Podjazdy: 1930m Sprzęt: Haibike Speed RC Aktywność: Jazda na rowerze
...Czyli kolejny tegoroczny wypad z bajkstatowiczami kajś w góry :D Pogoda miała być w weekend bajeczno, wiync wypadło na niedziela.
Wstołech o 3:30, zjodłech makaronik i sałatka, przigotowołech to, co trza było i o 5-tyj wyjechołech w strona BB. Do jedzynia wziyłech ze sobą 2 banany, czekolada i 3 malutki kanapeczki. Temperatura w drodze spadła do 6,5 stopnia. Trza sie już zaopatrzyć w profesjonalne zimowe wdzianka, a tym bardzij w jakiś spodnie, bo moji 3 warstwy koszul(ek) ochraniających klata jakoś jeszcze dowały rada hehe. W BB kierowołech sie na Szczyrk, żeby zaliczyć jedna gmina, kiero niyfajnie wyglądo tako bioło i samotno na mojij mapce. W Żywcu na rondzie byłech o 8:45. Tam trocha poodpoczywoełch i zjodełch reszta mojich zapasów. Po chwili pojawiła się reszta całyj bandy - Kuba, Tomek, Tlenek, Funio. No i pojechalimy w strona granicy w Ujsołach. Po drodze jeszcze do sklepu - póki co - po woda, chlyb krojony i 3 banay. W drodze do granicy dogonił nas starszy pan szosowiec z napisym na plechach "OLD RAJCZA". W Tour de France chyba takij ekipy nie było hmm... Na podjeździe potowarzyszyłech Tlenkowi, bo reszta ekipy ostro odjechała. Jo to zapamiyntom! :D

Peleton i ukryty pan K © gustav

Takie tam na drodze © gustav

Na granicy © gustav

Na górze chwila oddechu. Wtedy już dość grzoło, ale jeszcze bez tragedii. W sumie już 3 gminy do kolekcji.
Na Słowacji Oldrajczowiec zaproponowoł nom podjazd, z kierego ponoć miołybyć piykne widoki...

Podjazd "Old Rajczowca" © gustav

Jak na 30% nachylynia, to słabo im to idzie © gustav

Picie - ważno rzecz! © gustav

A tyż Ci cykna :P © gustav

Podjazd był konkretny, 10-15km\h bywało na liczniku. Ale widoki czy jo wiym... :D Myśla, że Funio to najlepij ocyni :D

Jaaaadyyymyyy w doooooł! © gustav

Przy głównyj drodze na skrziżowaniu Pan Rajcza nos pożegnoł i sie pojechoł we swoji strony. W okolicach Namestova zrobilimy postój. I potym prosto na Korbielów.

Jedyn, drugi z przodu © gustav

Czworty, pionty z tyłu © gustav

Na granicy był kolejny postój, głównie z powodu sprzedowanych oscypków.

I zaś na granicy © gustav

Zjyżdżając w dół, Tlenek niestety mioł pecha. Znom te uczucie, jo w górach rok tymu mioł to samo... :/

Pit-stop Tlenka © gustav

Strumyczek © gustav

W Jeleśnej kolejny postój w sklepie. Kupiłech 5 bananów z przecyny (bo były czorne jak pieron, ale że niy szata zdobi człowieka, okozało sie, że były jak nowe hehe), 2 suche bułki (a raczyj kruszonki), i 2 wody. Za to wszystko zapłaciłech prawie 5zł... Interes życia! :D Tlenek pojechoł w swojo strona, a my za namową organizatora Kuby skierowalimy sie w strona jakiś extreme-podjazdów. W sumie to były 2 podjazdy. Prziznom szczerze, jakiś tam nachylynie niby było, ale że wszyscy dali rada wjechać, wiync... jakoś niy było extreme :P Ale lepsze to, niż rybnickie chopki hehe.
W Żywcu na rondzie kolejne pożegnanie z Kubą i Tomkiem. A z Funiem pojechalimy se na Kocierz :> I to był podjazd, jaki jo lubia! Dość długi i dość nachylony :)

Kocierz zdobyty! © gustav

Funio w akcji © gustav

Miejsce widokowe i maszyny © gustav

Miejsce widokowe bez maszyn © gustav

W Andrychowie (4. gmina do kolekcji^^) postój w kauflandzie. Zjodłech banana i pozostało bułka kruszonka. Dokupiłech 2 banany i woda. Funio pojechoł w swoji okolice, a jo w strona BB. Była 17:20. Miołech okazja zaliczyć jeszcze ze 2 gminy między Kętami, a Pszczyną, ale drogi w tym terynie to istny labirynt, wiync jedynie z GPS-ym byłoby to możliwe.
Na wiślance był spory ruch, jak to po słonecznym weekendzie. Tam już musiołech jechać ekonomicznie, żeby pooszczędzać energia z bananów hehe. Ale odcinek Strumień - Żory minył mi błyskawicznie.

W Żorach na obwodnicy © gustav

W Rybniku 4km od domu strzelyła mi linka z przednij przerzutki. To jest 1. usterka od czasu kupna tego Haibike'a.

Pod dom przijechołech o 21:25, jeszcze dokrynciełch 400m do okrągłyj liczby :>
Ale jazda na głodówce wyniszczyła mie konkretnie. Czułech sie, chobych mioł zrobione przeszło 600km jak w tripie na Warszawa.

Na taki dystans stykło mi: makaron + troszka sałatki, czekolada, 3 małe kanapeczki, 2 wysuszone bułki-kruszonki, 12 bananów i niecałe 8l wody.

Trip udany w 100% :) Pogoda przez cały dziyń słoneczno.
Temperatury w czasie jazdy: rano 6.5, w okolicach połednia 25 (na postoju nawet 42), wieczoryem 17.

Pora fotek od Tlenka: http://pokazywarka.pl/xq0waq/

Piękna trasa. A i relację się fajnie czyta. Pozdrower.
MARECKY
- 19:31 wtorek, 10 września 2013 | linkuj
tomek - może jeszcze w tym roku da się to ugrać ;) bo brzmi bardzo kusząco
daniel - zawsze kupuję krojony chlebek, upycham go w kieszonce (bo to jest koszulka z lidla z bardzo pojemnymi kieszonkami!) i wcinam sobie w trakcie jazdy, przeważnie na sucho, ewentualnie zjem se jeszcze do smaku banana hehe
funio - już nie tylko Ty chciałeś, bym zrobił jakiś wpis trochę po śląsku :) więc jak się podoba taka wersja, to będę ją kontynuował :) a na tych prostych to sie jeszcze zmierzymy hehe
gustav
- 08:50 wtorek, 10 września 2013 | linkuj
Tak trzymać!-a śląską gwarą dojebałeś do pieca !, i niech to będzie Twój znak rozpoznawczy na BS,bo czuję że jeszcze o Tobie usłyszymy nie raz:)
Na podjazdach mi odjeżdżasz młody...ale na prostych wymiękasz;)
funio
- 07:11 wtorek, 10 września 2013 | linkuj
Zastanawiam z czym ty ten chleb wcinasz? Tak na sucho? No i ile to miejsca zajmuje:) Nie lepsze bułki? W niedzielę też miałem imprezkę w Wiśle (urodziny teściowej i szwagierki) i nawet się nie pisałem.
daniel3ttt
- 05:23 wtorek, 10 września 2013 | linkuj
kurcze Seba, jak chcesz podjazdów to częściej wpadaj do Bielska, zapodaj sobie Magurke od Wilkowic, a potem tak spontanicznie Żar przez Przegibek... tomek - 20:24 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj
Kuba aka k4rel - docisk w napakowanych kieszonkach zrobił swoje na podjeździe :D zapodaj mi jakieś hardkorowe podjazdy, żeby już psychicznie sie przygotować :P
Kuba aka jakubiszon - kurde no nie wiedzieliśmy, że Ty tam balujesz.. Ale ten Kocierz to bardziej była decyzja spontaniczna, niż planowana :)
tlenek - 3 mordy na głównej i można oczoyebu i innych dolegliwości dostać, więc korzystać korzystać póki okazja hehe
piofci - ostatnio mam modę na banany, bo na widok słodyczy po pewnej ilości km mi się niedobrze robi :D a banany można wcinać bez końca :)
gustav
- 19:12 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj
12 bananów? W miesiącu tyle nie jem, istny pieron:)
piofci
- 18:36 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj
ciekawie się czyta :) Dzięki za wspolnę kręcenie. Było fajnie. i znów główna Twoja hehe
tlenek
- 18:16 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj
chłopy trza było dać znać, że jedziecie przez Kocierz!!! Akurat bawiłem się tam na weselu :). Szkoda :/. Piękny trip!!! Graty :)
jakubiszon
- 15:13 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj
Piknie żeś to opisał! :) Hehe, no i widzę, że musiałeś Funia odstawić na podjeździe pod Kocierz skoro mu jeszcze fotkę zdążyłeś trzasnąć! A jak Ci górki takie nie wystarczają, to poczekaj, następnym razem Cię przeciągnę po konkretnych ściankach, hehe. Dzięki za towarzystwo! Tyś je waryjot!
k4r3l
- 13:52 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eulic